top of page

אמינות - בונה יחסים לטווח ארוך עם הלקוח

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




בניית אתר מכירות באינטרנט או חנות אונליין זהה להקמת עסק חדש, בעלי עסקים רבים יעשו מאמצים רבים וידרשו על ידם זמן רב עד לבניית מוניטין טוב לעסק שלהם, עסקים רבים מתגאים בכך שהם נוסדו בשנת 1984, או בשנים עברו, אבל בעולם האינטרנט לא חייבים היסטוריה ארוכת שנים כדי לבנות מוניטין טוב, אפשרי ליצור קבוצה של לקוחות מרוצים לאורך תקופה קצרה.


אך לרוב אפילו קל יותר להרוס את המוניטין שנצבר בזמן קצר אפילו יותר, מספיק לקוח אחד לא מרוצה שיכתוב חוו"ד שליליות בכמה פורומים כדי להבריח את לקוחותיכם.


אנחנו בונים אתר מכירות שעולה לנו כמה אלפי שקלים, אבל זאת רק ההתחלה, אנחנו לאחר הבנייה נשקיע מאמצים רבים בהבאת תנועה לאתר, ע"י קמפיינים של גוגל, או ע"י באנרים באתרים שונים, כל זה יעלה לנו מאות ואלפי שקלים, ועד שהלקוח מגיע אלינו לאתר ומספיק שנעשה טעות קטנה, שתגרום ללקוח לא להיות מרוצה, ולא רק שנאבד אותו אלא שיצרנו לנו אויב קטן שמפיץ את דעתו עלינו בכל פינה ברשת, חברות ואתרים רבים משקיעים כסף רב בסילוק מודעות וחווד אלה מהרשת.


ללקוח הישראלי קשה מאוד להוציא כרטיס אשראי ולשלם באיטרנט, הוא חש לא בטוח, הוא לא ממש יודע מי עומד מאחורי האתר, ולכן קשה לנו מאוד לרכוש את אמונו, ישנם מספר כלים, שניתן לעשות בהם שימוש למטרת רכישת אמון:


1. שימוש בתעודת SSL - שימוש בתעודת SSL יכול להבטיח לאלו שמעט מבינים ברכישה מאובטחת באינטרנט שהאתר שלכם מאובטח, ושפרטי החיוב שלהם לא יזלגו לידיים רעות.

2. יש להפוך את האתר לבטוח ויזואלית, להשתמש באייקונים  או באנרים שמציינים שהאתר מאובטח.

3. אמון הציבור: בעלי אתרים רבים בוחרים להצטרף לארגון אמון הציבור, כך שהלקוחות בטוחים שיהיה עם מי לדבר לאחר הקנייה.

4. תשלום באמצעות נציג טלפוני: לקוחות רבים היו מעדיפים לשוחח עם נציג שירות, לשמוע קול אנושי, ולשלם בטלפון- אפשרו להם זאת.

5. לבקש מהלקוחות חווד אמיתית: ניתן לצ'פר לקוחות טובים או לקוחות מרוצים ולקבל מהם חוו"ד טובה על האתר ולפרסמה באתר עצמו או באתקים שמאפשרים זאת כמו זאפ, כמובן השתמשו בלקוחות ובשמות אמיתיים.


אנחנו נשקיע מאמץ רב כל כך בהבאת לקוחות חדשים, אבל בטוח יותר קל הוא לרכוש את את אמונם של לקוחות קיימים ולהפוך אותם ללקוחות מרוצים - ואתם שואלים מה תהיה התוצאה?

לקוחות שחוזרים וקונים על בסיס קבוע

לקוחות שמספרים לחברים על האתר שלכם והקניה המוצלחת - והנה יש לכם שיטת שיווק מעולה.


כדי להבטיח אמינות עלילכם לעמוד בכל הסטנדרטים והכללים שיצרתם לעצמכם באתר:

1. אם הבטחתם מחירים זולים - קיימו זאת.

2. אל תמכרו מוצרים שלא קיימים במלאי.

3. דייקו בפרטים הקטנים, אם לקוח קנה מוצר מסוים אל תספקו לו דגם ישם יותר או מקביל.

4. עמדו בלוחות זמנים, וספקו ללקוח את המוצר בזמן.

5. אם הלקוח שלכם ממש מאוכזב ולא מעוניין במוצר למרות מאמצים לשכנעו- החזירו לו את כספו והטלו את העיסקה.

6. הבהירו בצורה ברורה וחד משמעית מהם תנאי השימוש והקניה באתר כדי שלא יהיו אי הבנות.


אמינות בן מנהלי האתר והלקוחות בונה מארכת יחסים לטווח ארוך, ומבטיחה לקוחות מרוצים שחוזרים וקונים

bottom of page