top of page

בניית אתרים בשילוב עם פייסבוק

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




האינטרנט היום הוא יותר מאשר פלטפורמה לחיפוש אינפורמציה, הוא רשת אינטראקטיבית. יותר מכל, הרשתות החברתיות כשפייסבוק בראשן משחקות תפקיד מרכזי בעולם האינטרנט. בניית אתר מכירה בשילוב עם פייסבוק, בניית חנות וירטואלית עם אפשרות לקשר לחשבון הפייסבוק שלכם ושילובים אחרים של הרשת החברתית עם האתר תורמים ליצירת מערכת יחסים ארוכת טווח על קהל הלקוחות.


למה כדאי לשלב את הפייסבוק בתהליך בניית אתר מכירות?

כאשר בונים אתר מכירה , עושים בניית חנות וירטואלית , בונים אתר תדמית או כל אתר אחר, שילוב של הפייסבוק מאפשר לגולשים ליצור אתכם אינטראקציה, מערכת יחסים דרך הרשת החברתית. עבורכם, זו אפשרות להתקרב לקהל היעד שלכם, לשווק את העסק גם דרך הפייסבוק.


שילוב פייסבוק באתר


ניתן לשלב את הפייסבוק באתר במגוון דרכים למשל:

  • כפתור לייק – כפתור הלייק המפורסם ניתן לשילוב בכל דף באתר, רצוי לשלב את כפתור הלייק לתמונות, מאמרים, כתבות, קמפיינים פרסומיים ושיווקים, קופונים וכדומה.

  • הצטרפות לקבוצה/פרופיל/דף – שילוב של כפתור לייק לעמוד בפייסבוק, כפתור בקשת חברות לפרופיל או הצטרפות לקבוצה עם הכיתוב "חפשו אותנו בפייסבוק", "בואו להיות חברית שלנו בפייסבוק" וכן הלאה מעודד את הגולשים להצטרף אילכם גם ברשת החברתית.

  • תגובות – שילוב של אפשרות להגיב בפייסבוק למאמר, כתבה או כל אלמנט אחר היא דרך מצוינת להוסיף אינטראקציה בין הגולשים לפייסבוק לאתר שלכם.

  • רובריקת עדכונים – רובריקת עדכונים שמשלבת את מספר החברים שלכם, תמונותיהם ועדכונים מהפייסבוק מעודדת גם היא גולשים להיכנס לפייסבוק שלכם.


שילוב רשתות חברתיות נוספות

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והמשמעותית ביותר בעולם, עם זאת, אפשר ורצוי לשלב גם רשתות חברתיות אחרות באתר בהתאם לסוג האתר, קהל היעד שלו והמטרות השיווקיות שלו. כך למשל, ניתן לשלב כחלק מתהליך בניית חנות וירטואלית גם את הטוויטר ולעדכן מבצעים אונליין דרכו, לשלב את גוגול+ , את לינקדאין ועוד.


לסיכום פייסבוק הינו אתר מוביל כיום עם כמות משתמשים אדירה ושליטה מלאה בקרב הגולשים הצעירים. על מנת לא להפסיד את קהל היעד הזה כדאי ואף רצוי ליצור ממשקים אם האתר החשוב הזה כחלק מתהליך של בניית אתר לעסקים.


לכן המלצתינו היא להקים במקביל לבניית האתר הראשי שלכם גם אתר ראי בפייסבוק, פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר.

bottom of page