google-site-verification: google6ebf4e06a8462b50.html מאיה ויז'ן | בניית אתרים | בניית עמוד אופטימלי

יצירת קשר

הצעת מחיר ללא התחייבות

שלח בקשה

מבנה דף אינטרנט אופטימלי

 

כיום ידוע לכולם שעל מנת להפוך את העסק שלך למצליח בין אם זה אתר מכירות , בלוג או פורטל

אתה חייב להופיע במנועי חיפוש ורצוי בדף הראשון, ננסח לכם בדף זה את האלמנטים הבסיסיים של דף אופטימלי (חשוב לציין שהפיכת הדף עצמו לאופטימלי עדיין לא מחייב שהוא יקודם, במאמר הבא נסביר כיצד לקדם דף ע"י בניית קישורים)

 

 

מחקר מילות מפתח- זהו הצעד הראשון שאתו נתחיל עוד לפני שנגענו בדף. מחקר מילות חיפוש מצריך לעשות מחקר קטן לגבי מה אנשים מחפשים בטבלת החיפוש ואיזה מילים משמשות את הלקוח הפוטנציאלי. במידה ואתם עסק בינוני או קטן רצוי להתמקד במילים יותר ספציפיות ופחות במונחים רחבים לדוגמא – נניח שאתם חנות אונליין שמוכרת מצלמות. תרצו להתמקד במילת חיפוש "מצלמה קאנון דגם 123 "  חלק זה הינו קריטי בבניית התוכן של האתר כיוון שמילים נכונות יהפכו בסופו של דבר להמרות.

 

 תוכן- כתבו עבור הגולשים ועשו אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש

 

זוהי למעשה "כל התורה על רגל אחת". כאשר כותבים תוכן עבור מנועי חיפוש בלבד מן הסתם אנו נדאג שמילות חיפוש רלוונטיות יהיו במאמר, אולם מצד שני תוכן כזה מתאפיין באיכות ירודה מה שמפריע לגורם האנושי, בסופו של דבר התוצאה היא שהדף לא מופיע במקומות הגבוהים, לכן חשוב לכתוב בשביל הגולשים ולהוסיף ולשלב מילות חיפוש רלוונטיות.

 

6 אלמנטים שכל דף צריך להכיל

                        אונליין"  תהיה פחות רלוונטית מ"חנות אונליין"

    

                     בבניית אתרים אנו למעשה לוקחים אוסף של גפים אופטימלים ומאגדים אותם