top of page

דפי נחיתה לקידום מכירות

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




האם דפי נחיתה באמת יעילים באתרי מכירות? שאלה זו העסיקה לא מעט אנשי מקצוע בתחום בניית אתרי מכירות, דף נחיתה הוא ללא ספק כלי שיווקי יעיל, הוא מעביר מסר בצורה הכי מדויקת וממוקדת, לקוח שמחפש לרכוש מקדחה מדגם BOSCH ויגיע לאתר מכירות בו יש עשרות כלי עבודה ויאלץ להתחיל ולחפש את המקדחה שהוא רוצה יכול להיות שהוא ילך לאיבוד בדרך ואז כל תהליך המכירה נפגע, דף נחיתה יגרום לו להגיע למוצר המבוקש, לכן שימו לב דף נחיתה לא חייב בהכרח להיות עמוד מעוצב ומנותק מהאתר, הוא יכול להיות עמוד המוצר עצמו.


דפי נחיתה לרוב מגיעים מקמפיינים שיווקיים של מודעות ממומנות, לכן אנחנו יכולים לנתב את כניסת הגולש לדף ספציפי מאוד, ובכך להרוויח את הגולש, חשוב שגם ניתן לו את האופציה לרכוש מייד את המוצר, או להוסיף אותו לעגלת הקניות.


דפי נחיתה גם יכולים לכלול אינפורמציה כללית שלא ניתן להעביר באתר מכירות בו לכל מוצר יש דף משלו והמוצרים נמצאים בקטגוריות שונות, למשל באם יצאנו במבצע של מוצרים שונים מקטגוריות שונות, חשוב שנרכז את כל המוצרים המעניינים לדף מרוכז, חשוב שהלקוח יראה את כל המוצרים וההנחות במקום אחד, כולל אפשרות לרכוש כמעט מייד.


שימוש בכלים רבים למטרה אחת והיא מכירה באתר כמובן שמקודשים, וחשוב לא פחות היא הדרך בה אנחנו בעלי האתרים עושים שימוש בכלים אלה.

עשו שימוש נכון בכל כלי שיווקי שניתן לכם על מנת לשפר את אחוזי ההמרה והמכירות באתר

bottom of page