top of page

כתיבת התכנים לאתר המכירות

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




אתרי מכירות חדשים לרוב יזדקקו לפרסום על מנת להתחיל למכור, ישנם דרכים שונות לפרסם אתרי מכירות או מוצרים:


1. באמצעות מודעות ממומנות במנועי החיפוש, למשל גוגל אדוורס. גוגל מאפשר לכם בזמן אפס להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש תחת מילות מפתח, לכם כבעלי אתרים, לקוח שמחפש פרחים לחג יגיע לאתר שלכם וירכוש מהאתר, הסיכוי להגיע לתוצאה ראשונה עם אתר חדש היא נמוכה ביותר.

2. שימוש בפלטפורמות אפיליאט, ישנם בעלי אתרים רבים שנמצאים במקומות ראשונים בתוצאות החיפוש ומאפשרים לכם להוסיף באנרים שמפנים לאתרכם ובכך אתם נהנים מהפניית תנועות גולשים לאתרכם, ומקונים פוטנציאלים.

3. אתרי מכירות כגון ebay או amazon מאפשרים לכם לפרסם מוצרים בודדים או מספר מוצרים למכירה, גם google shops  היא פלטפורמה דומה.

4. באמצעות אתרי קופונים, ניתן לעשות מבצע על מוצר אחד או שניים ולפרסמו באתרי קופונים, הגולשים שיגיעו לרכוש את המוצר אשר במבצע יכירו את האתר שלכם "על הדרך".


אבל עלינו להבין שכל הדרכים הללו למעשה פוגעות בריווחיות האתר, עלינו להביא את הגולש אלינו בדרך ה"טבעית" האורגנית, כדי שהאתר שלנו יהיה בעל ערך טבעי עלינו לדאוג שהטקסטים באתר יהיו איכותיים ובעלי שימוש במילות מפתח, ואז מנוע החיפוש ידע גם למצא אותנו, חשוב להבין את הערך הרב שטקסטים טובים מוסיפים לאתר שלנו, יגידו לכם שאתרי תדמית הם אתרים שהטקסטים בהם חשובים ובאתרי מכירות התמונות חשובות יותר, אז זה ממש לא נכון, טקסטים חשובים מאוד גם לגולשים וגם למנועי החיפוש.


על אילו טקסטים עלינו לשים דגש:

1. הקדמה:(עמוד הבית) הגולש מעוניין להבין מייד לאן הוא הגיע, לרוב פיסקה קצרה של כמה שורות יכולה להסביר לו על האתר ועל המוצרים ואופי הקניה.- רצוי להיעזר בכותב תוכן מקצועי לדבר. רצוי אפילו קופירייטר.

2. אודות: חשוב לכתוב טקסט אמיתי בדף האודות, הגולשים רוצים לדעת מי מסתתר מאחורי החנות, מי המפעיל שלה, כי הוא חייב לסמוך עליכם, סה"כ הוא משלם בחנות ממיטב כספו.

3. עמודי מוצר: בעמוד המוצר חשוב להעביר לגולש את מיטב האינפורמציה שתעזור לו בלקיחת החלטה, האם זהו המוצר אותו אני מעוניין לרכוש, וחשוב מכל האם המוצר אכן מתאים לצרכים שלי- יחסוך לכם החזרות  מיותרות, צרפו מידע טכני אם אפשר, אולי בצורת קובץ PDF כדי לא להעמיס יתר על המידה, כתבו את מאפייני המוצר או השימוש בו בלשון מקצועית.

4. תנאי שימוש באתר: ישראלים בארץ ובעולם אוהבים להזמין ולהחזיר מוצרים בייחוד לאחר שימוש ולבקש את כספם, עליכם להבהיר את התנאים ואופ השימוש באתר, אם מדובר במבצעים או במכירה רגילה, ומהם תנאי ההחזרה והמשלוח- חשוב להיעזר במשפטן.

5. טיפים: אם אתם בעלי מקצוע טובים ומומחים בתחום המוצרים אותם אתם מוכרים, אפשרו ללקוח לדיעת זאת, שתפו איתו מידע, עזרו לו להבין את יעילות המוצר, טיפים טובים יצרו אמינות בעיני הלקוח, שכן מי שיודע לא מפחד לחלוק, כי הוא לא מפחד מתחרות.

6. מאמרים: המלצתי היא שבכל אתר מכירות תהיה גם מערכת מאמרים שתאפשר הוספת אינפורמציה באתר, מידע טכני ואיפילו מערכת מאמרים בצורת בלוג.

זכרו אתם כותבים את התכנים לקריאה ע"י אנשים, גולשים, קונים  ולא מנועי חיפוש

bottom of page