top of page

איפה אני במנועי החיפוש?

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




רבות דובר על חשיבות קידום האתר במנועי החיפוש, וכבר ציינתי במאמרים קודמים שאין אנו צריכים לפתח ציפיות רבות בהגעה למקומות ראשונים במנועי החיפוש השונים כגון גוגל לאחר תקופה קצרה של עלייה לאוויר, אבל אנחנו כן צריכים להשקיע בקידום האתר במידה נכונה, אתר טוב הוא אתר דינאמי, אתר שגדל בקצב הגיוני ונכון, ואתרים כאלה בד"כ יטפסו לראש תוצאות החיפוש בזמנים נכונים ויבשילו גם בצורה נכונה.


הגעה מהירה לראש תוצאות החיפוש לרוב יכולה להתבטא בעונשים של גוגל והרחקה של האתר מתוצאות החיפוש בכלל, לכן לכל לקוחותי שאומרים לי שהבטיחו להם להגיע למקומות ראשונים בזמן קצת אני לרוב ממליץ לא לקדם את האתר בדרך זו.

חשוב שנחקור את מילות המפתח בתחום בוא האתר עובד ומתחרה, באם מדובר במוצרי חשמל, מוצרי צריכה או קוסמטיקה, לקוחות שכותב במנוע החיפוש נעלי בית לא יגיע לאיפור וירכוש, אלה מנוע החיפוש ימקד אותה בתוצאה הרלוונטית אליו.


אז למה בדיוק אנחנו רוצים לדעת מה המיקום שלנו בגוגל?

המיקום נקבע לפי מילות מפתח ולרוב פרמטר החיפוש ידרוש את שם האתר - הדומיין ומילת המפתח הרצויה, חשוב לנו לעקוב אחר התקדמות האתר והטיפוס במעלה מנוע החיפוש, חשוב שנדע להשקיע מאמצים במילות מפתח שהקידום בהם קשה יותר, אנחנו בקידום גם מבצעים פעולות רבות, לא תמיד נדע אם הן עובדות או לא, שכן גוגל לא מדווח לנו, לכן הדוח היחיד שנוכל להיעזר בו הוא מבחן התוצאה.


אנחנו לא צריכים לבנות כלי מיוחד כדי לקבל תשובות לנושא זה אלא להיעזר בכלים רבים שכבר קיימים, חברות שונות פיתחו עבורינו מנועי חיפוש לבדיקת מיקומים בגוגל,

להלן דוגמא לכלי כזה :http://www.googletools.net/position


עשו פעולות נכונות לקידום האתר כל הזמן, ובדקו את התוצאות- השארו תמיד עם היד על הדופק


bottom of page