top of page

איך מודדים הצלחה בתחום קידום אתרים

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




החלטתם על בניית אתרים, האתר שלכם עלה לרשת ועכשיו מה שנותר לעשות הוא לקדם את האתר במעלה מנוע החיפוש של גוגל עד שיגיע לעמוד הראשון. רבים עדיין אינם מודעים לחשיבות של קידום אתרים מעבר לבנייתם. בניית אתרים היא בעיקר עניין טכני ועיצובי. לכל אתר האיפיונים שלו, התכנים שלו, המוצרים והשירותים השונים שמיועדים להצגה בפני הלקוחות והיעדים שלו.


בניית אתרים כוללת שלב של תכנון והבנת קהל היעד, בחירת תוכן הולם, עיצוב ויזואלי, התקנתו הטכנית והעלאתו לרשת. לאורך כל הדרך חובה לחשוב על קידום האתר, שכן ללא קידום אתרים האתר יצליח לעמוד ביעדים שהוצבו לו .


קידום אתרים – המיקום קובע

קידום אתרים נעשה לצורך קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל. מיקום האתר בדף החיפוש יעשה את ההבדל בין אתר מוצלח לאתר חלש. הסטטיסטיקה מראה כי רוב הגולשים המחפשים תוכן מסויים באינטרנט מקלידים מילות חיפוש שונות וכשדף החיפוש עולה מולם הם אינם ממשיכים לדפים נוספים. הליך זה נובע משתי סיבות – חוסר הסבלנות של הגולשים והאמונה כי האתרים המוצגים בעמוד הראשון הם הטובים ביותר באותו התחום .


קידום אתרים – הצלחה פירושה מיקום בראש הרשימה

חברות רבות לקידום אתרים וגם חברות בניית אתרים היודעות לעשות קידום אתרים מבטיחות לבעלי האתר קידום האתר לדף החיפוש הראשון בגוגל וזו אכן המטרה של קידום אתרים. ההצלחה נמדדת על ידי פרמטר עיקרי אחד – מיקום האתר במנוע החיפוש. אם לאחר זמן מסויים שבו אתם עובדים על קידום האתר והאתר אכן מגיע לעמוד החיפוש הראשון של גוגל ניתן לומר כי מאמצי הקידום הצליחו ולהיפך .


קידום אתרים – לא בן לילה

מי שמבטיח לכם קידום אתרים אינסטנט מועל באמונכם. קידום אתרים הוא ללא כל צל של ספק משימה ארוכת טווח אשר יש לעבוד עליה באופן יום - יומי ורציף עד שמגיעים להצלחה המיוחלת, וגם אז לא עוצרים לרגע, אלא ממשיכים כל העת בקידום האתר בטכניקות המגוונות ועל פי דרישות מנוע החיפוש אשר משתנות מעת לעת .

Comments


bottom of page