כיום, כאשר מישהו רוצה לברר על חברה או עסק מסוים, הדבר הראשון שהוא עושה זה להקליד את השם של אותו עסק במנוע חיפוש באינטרנט ולהיכנס לאתר הראשון שעולה לו. לכן, אתר תדמיתי טוב ומעוצב באופן מעניין, שתואם את רעיונות וערכי החברה, ייצור את הרושם הראשוני הכל כך חשוב על הלקוח הפוטנציאלי. אתר תדמיתי בנוי נכון וממוקד ללקוחות הרלוונטיים, יתרום רבות לשיפור תדמית העסק, ולגיוס ושימור לקוחותיו.
אתר תדמיתי – שימושים עסקיים
מדהים לראות שגם היום, בעידן בו כמעט כל עסק המכבד את עצמו מתחזק אתר תדמיתי ברשת, עדיין ישנם בעלי עסקים שלא ממש מודעים לחשיבותו המכרעת של ביית אתר כזה. היתרון אולי הגדול ביותר בניהול אתר תדמיתי מוצלח, הוא שבניגוד לעסק או חנות, אתר האינטרנט יהיה זמין בכל זמן ומכל מקום. בעוד שהחנות הפיזית סגורה בלילות או סופי שבוע, אתר תדמיתי ממשיך למשוך לקוחות פוטנציאליים מסביב לשעון ולספק להם את המידע שהם צריכים. מעבר לכך, מעגל הלקוחות הפוטנציאליים גודל אוטומטית מקהל מקומי, לקהל ארצי, ואף בינלאומי (אם דואגים שיהיה אתר תדמיתי מקביל באנגלית). לכן, ניהול נבון של אתר האינטרנט יתרום להרחבת מעגל הלקוחות ומחזור המכירות.
חנויות באינטרנט לעומת אתר תדמיתי
אם אתר תדמיתי הוא כמו חלון הראווה של חנות, אז חנויות באינטרנט הן כפי שמשתמע – החנות עצמה. על אף שלעתים אתרי תדמית וחנויות וירטואליות יכולים להיראות דומים, מדובר בשני סוגי אתרים עם מטרות שונות מאוד. בעוד שבאתר תדמיתי נרצה שהלקוח הפוטנציאלי ייצור עמנו קשר עבור מסחר עתידי, במקרה של חנויות באינטרנט נצפה לביצוע ההזמנה עוד באתר. הדבר נעשה על ידי הצגת כל מגוון המוצרים באתר, אפשרות לנהל סל קניות ולשלם באופן בטוח באתר.
לסיכום, אתר תדמיתי הוא כלי חשוב ביותר לכל בעל עסק על מנת ליצור רושם חיובי על קהל לקוחותיו, וכדי להגדיל את מעגל הלקוחות הפוטנציאליים.
Comments