בניית אתרים לעסקים- כל מה שרציתם לדעת מהמומחים בתחום

עודכן ב: 28 פבר 2019




רשת האינטרנט בימינו היא כלי המוכר למרבית האוכלוסייה בעולם, ומשמש אותה. התפתחות האינטרנט ומנועי החיפוש השונים, המוכר מכולם גוגל, הביאו לחשיפה עצומה של מקורות מידע רבים ובכל התחומים. היה זה אך מתבקש כי עד מהרה יהפוך האינטרנט לערוץ שיווקי מן השורה הראשונה, ובעלי עסקים רבים, המבינים את התועלת הרבה שבפרסומם ברשת, לצורך קידום עסקיהם, בוחרים בבניית אתרים לעסקים. אז איך עושים את זה באמת? כל מה שרציתם לדעת על בניית אתרים לעסקים- מהמומחים בתחום.


בניית אתרים לעסקים- טיפים מועילים

אם אתם בעלי עסק, או בדרך להקים אחד כזה, אתר מכירות יצליח לשים אתכם על מפת התודעה הציבורית בדרכים קלות ובחשיפה נרחבת. כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, חשוב שתגדירו מראש את אופיו של האתר, מה המטרה שלשמה הוא נבנה, ולמי הוא פונה.

במידה ומדובר באתר תדמיתי, המכיל תכנים בלבד, המתכונת שלו תהיה מורכבת ברובה מתוכן, המתעדכן לעתים, ואספקת מידע רלוונטי לגולש. במידה ומדובר בבניית חנות וירטואלית, השאלות הנשאלות תהיינה מה מוכרים, למי מוכרים ואיך מוכרים.


  • מה מוכרים- הגדירו את המוצרים אותם ברשותכם למכור, ואם ברצונכם להעלות תמונות של כולם, עם המחירים שלהם, הנחות , מבצעים ועוד.

  • למי מוכרים- מי קהל היעד של החנות הוירטואלית שלכם? לאיזה פלח אוכלוסיה אתם פונים, ומה ידבר אליהם כשייכנסו לאתר. האם יהיה זה סלוגן צבעוני ובשפה קלילה כי קהל היעד הוא צעירים בני עשרה, או אולי אלגנטי ואסתטי, כי קהל היעד הוא נשים משכילות וכיוצ"ב. הגדרת קהל היעד שלכם, היא משמעותית בעיצוב האתר כולו.

  • איך מוכרים- האם מדובר בבניית חנות וירטואלית פעילה, בה יכול הגולש לעיין במוצרים, להעמיס אותם על סל קניות, ולשלם באמצעות כרטיס אשראי? אם כן, נדרשת כתיבה של תוכנה מיוחדת, המתמחה באמצעי סליקה, ואבטחתם המירבית של פרטי כרטיס האשראי שלכם.


דבר המומחים- אתר מכירות יעיל

בניית אתר מכירות יעיל צריך להתבצע לאחר אפיון, הגדרת מטרות, תכנון האתר, בנייתו ועיצובו. כל שלב צריך להיות מלווה באיש מקצוע, מומחה בבניית אתרים לעסקים, היודע לשאול את השאלות הנכונות, ולבנות אתר שיעמוד בציפיות שלכם, יהיה מאובטח לחלוטין מפני פריצות אליו, ומעוצב בצורה אטרקטיבית ומעניינת. גישה לאתר תהיה רק לכם, בעלי העסק, ושם תוכלו לעדכן תכנים, להוסיף מבצעים, ולערוך שינויים, או להיעזר בשירותי ניהול תוכן, שמספקת חברה מקצועית לבניית אתרים לעסקים.

חשיבותו של כל שלב בבניית אתרים לעסקים היא רבה, כדי לקבל תוצאה שיש בה תועלת, ואתר אפקטיבי שגם יצליח למכור.


כדי להניע גולש לפעולה, כלומר שיבצע רכישה, על האתר להיות משכנע, משדר אמינות, ועם מידע עדכני ורענן, ולא מיושן ומועתק. לכן, טיפ נוסף הוא להשתמש בשירותי כתיבת תוכן מקצועי, של מומחים בתחום, היודעים לכתוב בהתחשב לכללים השונים של מנועי החיפוש, ולשלב בתכנים אלמנטים שיווקיים בצורה חכמה ואלגנטית.