בעלי חנות אונליין עומדים בפני אתגרים רבים בכל הקשור למסחר אלקטרוני. הרבה פעמים אנשים לא מקדישים מספיק צומת לב לדפי המוצר, חשוב לזכור שדף המוצר הוא הדף שאמור להפוך מבקרים לקונים, לפנינו 10 אלמנטים חשובים מאוד לכל דף מוצר.
איכות תמונה
כאשר אתם הולכים לחנות בקניון אתם יכולים לגעת במוצר ולשאול שאלות את המוכר. בחנות אונליין המוכר הוא אתם והתמונה שלכם היא חשובה מאין כמוה, חשוב שהתמונות יהיו באיכות גבוהה ויציגו את המצור בצורה ברורה, והמוחשית ביותר.
תמונות נוספות
תמונות הם האלמנט הכי חשוב בתהליך של מכירה כמו שנאמר "תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים" לכן חשוב מאוד להציג תמונות נוספות כמו כן זוויות שונות של צילום יתרמו רבות במיוחד אם אתם מוכרים מוצר מורכב.
אופציית "זום"
האופציה להגדיל את התמונה ולראות את המוצר בצורה ברורה היא מאפיין חשוב, חשוב לבקש מהחברה שבונה את האתר לאפשר לכם יכולות כגון אלה.
ביקורת לקוחות לגבי מוצרים
לקונים מאוד אכפת מה חושבים אנשים אחרים על המוצר שאתה מוכר. במידה ויש למוצרים שלכם ביקורות על המוצר זה יכול לעזור ללקוח להחליט על ביצוע הרכישה. לא לכל מוצר חייב להיות רק ביקורת חיובית למעשה גם אם יש ביקורות שליליות זה עדיין יכול לעזור ללקוח לבצע רכישה וגם לראות שהביקורות הם אמינות.
השוואת מוצרים
אופציה של השוואת מוצרים למוצרים דומים יכולה אף היא לעזור ללקוח להחליט על ביצוע רכישה. לאחרונה המון תוכנות של עגלות קניות הוסיפו זאת לאתרים.
צ'אט עם נציג
צ'אט עם נציג שירות מאוד חשוב לאתרי מסחר האופציה הזאת צריכה להיות בכל האתר ובמיוחד בדפי מוצר שכן היא עוזרת לסגור את המכירה במידה ויש ללקוח שאלה אפשר לענות עליה במהרה.
סרטוני הדמיה
סרטוני הדמיה נעשו פופולריים מאוד לאחרונה והם עוזרים מאוד ללקוח להחליט לרכוש מוצר. בסרטון וידאו אפשר להעביר המון אינפורמציה שלא ניתן לעשות בתמונה או טקסט.
כפתור שלח לחבר
להציג מוצר על דוגמנים
במידה ואתם מוכרים אופנה משקפי שמש וכו' אם תציגו את המוצר שלכם על בני אדם תגדילו את אפקט המכירה שלכם כיוון שאנשים רוצים לראות כיצד נראה המוצר שלהם.
כפתור שיתוף
כיום שהמדיה החברתית תופסת חלק נכבד מרשת האינטרנט תוכלו להפיץ את המוצר שלכם בקלות רבה יותר על ידי כך שתאפשרו ללקוחות שלכם לשתף את המוצרים ברשתות חברתיות.
Commentaires