בניית אתרים היא לא "שגר ושכח" היא מצריכה מאתנו תכנון והשקעה לטווח הארוך. ישנם שלושה גורמים שיכולים לגרום לעסק שלכם לשגשג.
· כמות הגולשים באתר שלכם . דבר זה תלוי בעיקר בפרסום וקידום שך האתר שלכם בין אם זה ממומן ובין אם זה קידום אורגאני.
· הכניסה הראשונית לאתר והרושם הראשוני חשובים מאוד מבחינת העיצוב והניווט.
· CALL TO ACTION מושפע בעיקר מהצורה שבה תבנו את האתר ואפשרויות הניווט באתר.
בניית אתרים ובניית אתר תדמיתי היא הרושם הראשוני ואי לכך יכולה להוות את ערוץ הפרסום והמרות היעיל והרווחי ביותר לעסק שלכם. אין כזה דבר עיצוב אחד שהוא נכון ומנצח כל אתר לעולם יהיה שונה מאתרים אחרים בתחום וזאת כיוון שכל עסק הוא שונה.
בניית אתר תדמית מאופיינת בעיקר על ידי הצורה שבה האתר מעוצב. תפקידו של העיצוב הוא למנף את העסק ולמתג אותו. כאשר אנו עוסקים בבניית אתרים וכל שכן באתר תדמיתי יש בכוחנו ליצור רושם ראשוני ותת הכרתי של הגולש על העסק שבו הוא מעוניין לכן דף הבית הוא החשוב ביותר בדר כלל גולש יכנס לאתר דרך דף הבית ועל פי הכותרת ותצורת הדף הוא יחליט אם הוא מעוניין לגלוש עוד או לחילופין לצאת מהאתר.
רבים העסקים שרוצים לבנות אתר תוך ימים ספורים ובעלות נמוכה מאוד. דבר זה אינו רע כשלעצמו. אולם אם אתם מסתכלים לטווח ארוך יותר אזי יותר משתלם כלכלית להשקיע השקעה ראשונית גבוהה יותר בבניית אתרים. בניית אתרים מבוססי תדמית תהיה זולה יותר כמובן את ההחלטה תצטרכו לקבל בעצמכם.
לסיכום בניית אתרים מתחילה עוד בשלה התכנון . חשוב לגעת מה אתם רוצים שהאתר שלכם ישדר לשם כך אתם יכולים לראות אתרים אחרים ולקבל רעיונות מרגע שהחלטתם כל מה שנותר הוא לפנות לחברה מקצועית בתחום בניית האתרים ולכן כדאי לעשות סקר שוק. שלב בניית ועיצוב האתר הוא שלב חשוב מאוד רצוי שתהיה לכם גם הבנה בסיסית בקידום האתר תוכלו להתייעץ עם החברה לבניית אתרים גם בנושא של קידום האתר חדש שלכם.
בקידום אתרים יש הבין שני אלמנטים חשובים קוד האתר, ותגיות HTML ומילות המפתח הם חשובים לקידום האתר וקשורים באופן הדוק לתהליך של בניית האתר ומערכת ניהול התוכן. לעומת זאת קידום האתר ופרסום שלו ברשת האינטרנט הוא חלק נפרד ולא קשור באופן הדוק לתהליך של בניית אתר לעסקים.
Comments