top of page

דף הרכישה - החלק הקריטי בכל אתר מכירות

עודכן: 1 במרץ 2019




בניית אתר מכירות היא במובנים רבים בניית חנות לכל דבר. בדומה לכל חנות, גם אתר מכירות מכיל כמה מרכיבים חשובים. גם חנות וגם אתר מכירות כוללים כניסה (בחנות, פתח החנות ובאתר מכירות דף הבית), גם חנות וגם אתר מכירות כוללים את רחבת המכירה, אשר כוללת את מגוון המוצרים המוצעים, וכמובן, גם חנות וגם אתר מכירות מכילים קופה. באתר מכירות הקופה היא דף הרכישה.


תשאלו כל בעל חנות והוא יגיד לכם, שהקופה היא בסופו של דבר המרכיב החשוב ביותר בחנות. הקופה היא המקום בו מתרחשת העסקה. זהו המקום בו הכסף עובר מידיו של הלקוח לידיו של בעל העסק. כפי שציינו לעיל, בניית אתר מכירות היא בניית חנות לכל דבר, ולכן, כמו שבחנות פיזית אנו בונים את אזור הקופה בצורה, אשר תניע את הלקוח לבצע את הרכישה, כך דף הרכישה באתר מכירות צריך להיות מזמין וברור, שכן, הוא השורה התחתונה, ההבדל בין מעסקה שמתבצעת לבין עסקה שנשארת בחזקת תיאוריה בלבד.


כיצד בונים דף רכישה מוצלח?

כפי שניתן להבין, עיצוב דף מכירה הוא חלק מכריע בכל חנות אונליין. על מנת לעצב דף מכירה כהלכה, יש צורך להבין את משמעותו של הדף בצורה מדויקת. דף מכירה הוא הדף בו הלקוח מסכים לעביר את כספו לידי בעל העסק.


על מנת שעסקה תתבצע בצורה הטובה ביותר, חשוב לדאוג לעיצוב דף מכירה ברור ונהיר ככל האפשר. דף מכירה מוצלח צריך להכיל נתונים בנוגע לסל הקניות, דהיינו, המוצרים אותם מעוניין הלקוח לרכוש. כמו כן, דף המכירה צריך לציין את כל שיטות התשלום האפשריות, נתונים בנוגע לדמי משלוח, והסברים בנוגע לבטיחותו של האתר. דף מכירה ידידותי ונהיר, יזמין אנשים לחזור ולקנות באתר שלכם פעמים נוספות. 

חברת מאיה ויז'ן מתמחה בהקמת אתרים-עיצוב אתרים ובניית חנות אונליין אנו נלווה אתכם מההקמה עד אשר תתחילו למכור

Comments


bottom of page