top of page

הסוד נחשף: אלו המחלקות הדרושות לצורך בנית אתרים באינטרנט

עודכן: 1 במרץ 2019




כדי לבנות אתר אינטרנט בצורה טובה יש צורך בכמה מחלקות מרכזיות, ועוד כמה שגם יוכלו לעשות מכל הסיפור הזה כסף. קודם כל, נתחיל מהטכנולוגיה. בנית אתרים היא נושא טכני לכל דבר, וחשוב לזכור את זה. כמו שלא כל רעיון לאפליקציה מבטיח לכם התעשרות מהירה ומניות בחברת אפל, כך גם לא כל אתר אינטרנט הוא מתכון להצלחה בטוחה. במילים אחרות, בנית אתרים חייבת להיות מופקדת בידיים מקצועיות. אל תקחו סיכונים, תלמדו מהניסיון של אחרים ואל תבנו על בנית אתרים עצמאית. זה לא עובד. עולם האינטרנט מלא בטריקים וסודות שרק מתכנתים יודעים, אז אלא אם כן אתם בוגרי תואר רלוונטי – פשוט שבו בצד ותנו למישהו אחר לבנות לכם את האתר.


מה הקשר המשפחתי בין בנית אתרים לבין תוכן ועיצוב?

אחרי העניין הטכנולוגי של בנית אתרים, צריך להתייחס כמובן לתוכן. הנושא הזה הוא חלק מתחום יחסית רגיש, מפני שקשה למצוא יצרני תוכן ברמה גבוהה. האינטרנט מלא במידע שאף אחד לא צריך, ומשום מה אחוז התוכן הגרוע רק ממשיך לעלות. אם אתם לא רוצים את האתר היקר שלכם נשטף בפח הזבל של היסטוריית החיפוש, התחילו עם כל הסיפור של בנית אתרים רק כשיש לכם באמת מי שיכתוב שם משהו. ודבר נוסף אחר אותו צריך לזכור בהקשר הזה: גם מודעות פרסומיות והצעות מחיר הם תוכן, וצריך לדעת איך לנסח אותם. אל תעשו טעות ותחשבו שתוכן הוא מצרך קריטי רק באתרי חדשות. אם יש לכם אתר, סביר להניח שתצטרכו גם יצרני תוכן. בנוסף, לתחום התוכן יש אחות קטנה ומגניבה, והיא נקראת עיצוב. אם אתם רוצים אתר מרשים, העסיקו מעצב גרפי ברמה גבוהה. בנושא הזה לא תמיד האיכות היא פונקציה של מחיר, ולעיתים קרובות בנית אתרים מוצלחת היא פקטור של גיוס אנשים נכון נטו.


כן, גם בשביל בנית אתרים צריך מימון

בנית אתרים היא חלק מהרפתקה מרתקת, אך לצערכם מישהו צריך לממן אותה. כאן נכנס לתמונה הנושא של השיווק, הפרסום והפיתוח העסקי. כמובן שלא כל אתר צריך מחלקה שתמכור באנרים, ויש משמעות גם לגודל האתר שאתם חולמים עליו, אבל אתם הרי מתכננים לטווח הרחוק. אז יחד עם הפניה אל הגורמים האחרים הקשורים אל בנית אתרים, כדאי שתחשבו על תכנית אסטרטגית מפורטת. נסו לבדוק האם יש מוצר או שירות אותו אתם יכולים למכור בצורה ייחודית, ממי מורכב קהל היעד שלכם, מה מאפיין אתכם ואת האתר שלכם ואילו מפרסמים מתאים לפרופיל. כל האפיון הזה צריך להיעשות במקביל לעבודה במישורים אחרים, ובכל מקרה מומלץ לזכור כי ישנם לא מעט גורמים אשר יסכימו לייעץ לכם לגבי בנית אתרים או כל נושא אחר.


חשוב להבין שבנית אתר אינטרנט היא הרבה יותר מלקחת רעיון בסיסי ולעצב אותו לעמוד בית ולמצא שטח אחסון מתאים.

חשוב שתפנו למקצוענים כמו מאיה ויז'ן ושילוו אתכם בכל התהליך הגדול של בנית האתר כי מעשה מתחיל במחשבה וכמובן שילוב של המון נסיון, ולנו במאיה ויז'ן הנסיון הנדרש להקים אתרי תדמית מהטובים שיש היום בשוק האינטרנט הישראלי וכלה באתרי מסחר מהמצוינים המשלבים את טכנולוגיות המסחר הטובות ביותר.

Comments


bottom of page