top of page

חברת מאיה ויז'ן מדורגת ברמת מומחה בכתיבת מאמרים

עודכן: 1 במרץ 2019




בטח כבר נתקלתם במשפט  Content is King

כאשר אתם מעוניינים לקדם את אתרכם במעלה דירוג מנוע החיפוש עליכם להבין שהתכנים המופיעים באתר הם למעשה הכלי החשוב ביותר בתהליך הקידום, אך מנגד אנחנו לא בונים אתרים עבור מנועי החיפוש בלבד, אלא חשוב לנו שהאתר ישרת את הגולשים, מה המטרה לשמה מגיע הגולש לאתר? הוא מחפש אינפורמציה מסוימת ואפילו ניתן לומר אינפורמציה מאוד ספציפית למילות החיפוש אותן הוא הקליד במנוע החיפוש,  ולכן עלינו בעלי האתר מוטלת המשימה לספק לו את האינפורמציה הטובה ביותר והמדויקת ביותר לצרכיו, אחרת הגולש ילחץ על לחצן back ויצא מהאתר וסביר מאוד להניח כי לא ישוב בעתיד.


בנוסף חשוב להקפיד כי התוכן המוצג באתר יכתב ברמה גבוה ולא בשפה פשוטה- עממית.

חשוב להקפיד על שימוש במונחים מקצועיים רלוונטיים, באם מדובר באתר אשר מוכר מוצרים טכנולוגיים, שימוש במונחים מקצועיים יצביע על רמת הידע והשליטה של הכותב בחומר ויאפשר לגולש להבין שבעל האתר הוא איש המקצוע אותו הוא מחפש.


בעלי אתרים אשר לא מחשיבים עצמם כבעלי יכולת כתיבה גבוה, ואין כל בושה להודות בכך, יכולים תמיד להיעזר בחברות אשר מציעות שירותי כתיבת תוכן, גם בעלי אתרים אשר יודעים לכתוב ברמה גבוה לא תמיד מוצאים את הזמן בתוך לוח הזמנים העמוס, אני כבונה אתרים נתקל שוב ושוב בלקוחות המעוניינים בבניית אתר אך אין ברשותם את הזמן הדרוש כדי לכתוב את התוכן הנדרש, ולכן אנחנו נעזרים בבעלי מקצוע כדי להשלים את התכנים הרצויים, בנוסף אני תמיד ממליץ גם לכותבים המנוסים ביותר שכתבו את המאמרים בעצמם להיעזר בחברות כתיבת התוכן בשירותי הגהה, לא תמיד השפה מתאימה לאתרי אינטרנט, ולהציג אמוד עם שגיאות כתיב יפגע קשות בערך הכללי של האתר.


בתהליך כתיבת התוכן ישנם בד"כ שלוש רמות כתיבה וכמובן הנושא גם מתומחר בהתאם:

הרמה הגבוה ביותר היא ברמת קופירייטר ובה נעזר בעמודים החשובים ביותר באתר, עמוד הבית, עמוד אודות, או בעמודים הנוספים שהם העיקריים באתר.


הרמה השנייה היא רמת מאמרים והיא עדיין ברמה גבוה אך לא ברמת קופירייטינג, המטרה היא שהגולשים כן יקראו את המאמרים וכן ימצאו את האינפורמציה אותה הם מחפשים, בעל האתר יכול לכוון את הכותבים בדרישות המדויקות אותם הוא רוצה להשיג וכמובן לקרא ולאשר את המאמרים באם הם עומדים בדרישות אותם הציג, מאמרים אלה ישולבו באתר ויגדילו את כמות העמודים באתר, ברגע שכמות העמודים תגדל ויעשה שימוש במילות החיפוש הנכונות למנוע החיפוש יהיה "קל יותר" למצוא את האתר שלכם.


הרמת השלישים והנמוכה יותר היא רמת כתיבת המאמרים עבור מנועי החיפוש, בד"כ אלא מאמרים פשוטים המשתמשים במילות חיפוש במטרה להטמיע ולגרום למנועי החיפוש לסרוק עפ"י מילות חיפוש נדרשות.

אני ממליץ לכל בעלי האתרים להעלות באופן קבוע מאמרים לאתרי מאמרים ברשת על מנת לשווק את עצמם ולהעשיר את הגולשים בידע אותו הם רכשו, כתיבת מאמרים באתרי מאמרים גם יצרו לבעל האתר מוניטין כבעל מקצוע וידע בנושא ןבתחום ההתמחות שלו, בנוסף תמיד חיובי לשתף את הידע שרכשת עם הציבור, הדבר רק מראה שמעמדך הוא יציב, אנשי אקדמיה צוברים מעמד ומוניטין באמצעות פרסום עבודות המחקר שלהם, כך גם עלינו בעלי האתרים מוטלת המשימה לשתף את הגולשים בידע אותו צברנו, בנוסף התמורה המתקבלת מפרסום המאמרים היא האפשרות להוציא קישורים מתוך אתרי המאמרים לאתרינו, כפי שכבר ידוע לכם לינק נכנס לאתר שלכם ישפר את הדירוג האתר שלכם, וככל שתפרסמו יותר מאמרים יותר קוראים יחשפו לידע שלכם ויגיעו לאתר שלכם גם באמצעות הלינקים אותם שתלתם באתרי המאמרים, זוהי בהחלט סיטואציה שכולם מנצחים.

Comments


bottom of page