top of page

טיפים בבניית אתר מכירות

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




בונים אתר אינטרנט למכירת מוצרים, אתר חנות אונליין, חשוב שתשימו לב למספר אלמנטים עיצובים ושיווקיים שצריך להתייחס אליהם ואף מומלץ מאוד להשתמש בהם .

לדעת שהגענו למקום הנכון : רוב הגולשים נוטשים מהם מאוד אתר שהגיעו אליו ולא מצאו את מבוקשם מיד, בייחוד באתרי מכירות או אתרי חנות אונליין,  מחקרים הראו שזמן הנטישה עומד על 7 שניות, לכן באם אתם בונים אתר מכירות אתם חייבים לגרום לגולש להבין שהוא הגיע לאתר חנות אונליין או לאתר מכירות ולהראות לו את המוצר במסך הכניסה ומול העיניים, טעות נפוצה היא לגרום לגולש לגלול או לעבור עמוד כדי למצוא את מבוקשו,  רבים משקיעים בתמונות או טקסטים מיותרים במקום פשוט להציג את המוצר בצורה הפשוטה והברורה ביותר מול העיניים- או בגובה העיניים.


הצג את כל האפשרויות: לקוח רוצה לדעת שהוא קונה את המוצר הכי מתאים לו, לכן חשוב שתציגו בפניו את כל המידע על המוצר אותו הוא עומד לרכוש, חשוב שהדבר יעשה בעמוד נפרד, ז"א אל תחסכו בעמודים באתר, צרו עמוד מוצר לכל מוצר בנפרד, הציגו כמה שיותר תמונות של המוצר בייחוד אם במוצר מגיע במספר צבעים, הלקוח לא אמור לנחש איך המוצר נראה בצבע אדום אם אתם רק מציגים אותו בשחור אבל מציעים אותו באדום, כל יותר לרכוש שהעיניים רואות ומתרשמות, כך גם הסיכוי שהמוצר יוחזר פוחתת.


הציגו את כל המידע הרלוונטי: חשוב שתקפידו לתאר את המוצר כולל כל המפרט הטכני שקיים עליו, זה נכון שרובנו לא קורא את חוברת הוראות ההפעלה שאנו קונים מוצר, אבל תתפלא לדעת שדווקא בחוסר הוודאות של האינטרנט גולשים נוטים כן לדרוש את הפרטים הללו כחלק מהקנייה.


הציגו פריטים נלווים: לכל מוצר יש מוצר נוסף שמשלים אותו או שיכול לעזור בקנייה לכן הקפידו בעמוד המוצר להציג אותו בצד הדף אבל בצורה ברורה כמוצר נלווה, למשל אם הצגתם שרשרת תמיד מומלץ להציג את העגילים במתאימים.


ניווט קל באתר: חשוב שתהליך הגלישה באתר יהיה קל ופשוט , שהגולש ימצא את עגלת הקניות או את הדרך לקופה מהר וללא כל הפרעות , חשוב שהלקוח יוכל בקלות להוסיף מוצרים לעגלת הקניות וחשוב יותר באם טעה במוצר שיוכל להסיר מעגלת הקניות, חנויות אונליין בד"כ מכילות מוצרים רבים לכן חשוב שנוכל למצוא את המוצר שאנחנו מחפשים בקלות, הכניסו שדה חיפוש כדי להקל על הגולש.


אפשרו רכישה מהירה: כפי שאנחנו רוצי לקנות פריט אחד מהסופר ולגשת לתור קצר, כך גם באתר, אפשרו ללקוח לרכוש מוצר אחד ולשלם עליו במהרה, ככל שמספר הקליקים יגדל, כמות הנוטשים אתו יגדל גם כן .


ביטחון בקנייה: חשוב שתציגו לגולש בכל מקום אפשרי ובצורה בולטת שהוא נמצא באתר חנות אונליין, השתמשו באייקונים של חברות הסליקה וסמלים של קנייה בטוחה כגון SSL, כי רק שהגולש ירגיש בטוח הוא יוציא את כרטיס האשראי שלו

.

השוואת מחירים : אפשרו לאתרי השוואות מחירים להגיע לאתר שלכם ולדגום אתכם, כך תזכו לחשיפה גבוה יותר לתנועת גולשים ואמינות בקנייה.

Comments


bottom of page