כל אתר תדמיתי הוא גם אתר מסחרי ברוב המקרים. כשאנו אומרים מסחרי אנו לא מתכוונים לאתר מסחר עם קטלוג מוצרים ועגלת קניות, אלא אתר שנועד לצורך מסחרי ושהמטרה הסופית שלו היא יצירת רווחים באם זה על ידי פרסום העסק או בדרך ישירה (לדוגמא טלפון ליצירת קשר)
אז מהו בעצם אתר תדמיתי טוב?
התשובה היא פשוטה, אתר שמגשים את המטרות והיעדים שלשמו הוקם. אתר שמשווק את העסק שלכם ויוצר לכם פרסום ובשני מילים אתר מוכר.
איך ניתן להפיק את המירב מהאתר תדמית שלכם?
הדבר הראשון והחשוב הוא עוד לפני שלב הבנייה של אתר תדמית הוא שלב האיפיון. אם אתם עדיין לא סגורים על האיפיון הסופי שלכם תצטרכו קודם כל לעשות זאת ולהגדיר יעדים ניתן דוגמא לצורך ההמחשה( אתר של פיצריה מקומית – האיפיון: אתר שדרכו לקוחות יכולו לראות את התפריט של הפיצריה היעד העיקרי: 1 - אנשים יוכלו לראות את התפריטים להתקשר ולהזמין משלוח,2- האתר יציג את המבצעים החמים ותפריטים חדשים).
כמו שראינו בדוגמא לעיל לאתר תדמית יכולות להיות כמה מטרות ראשיות ומשניות. בשלב הראשון חשוב להציג את העסק שלכם ולהראות את המוניטין ואת ההתמחות שלכם בתחום. חשוב להיות אמינים ולא להפריז או ליצור מצגת שווא, מאידך חשוב להבליט את היתרונות של העסק ואת הדברים שמייחדים אותו.
האלמטים הבאים יהפכו את האתר שלכם לאתר תדמית מוצלח
· ניווט קל ומהיר בתוך דפי האתר
· מידע קריא וברור על העסק שלכם
· דרכים ליצירת קשר : בין אם זה בטלפון או דרך מילוי טופס או פרסום הכתובת שלכם רצוי כמובן שכל השלושה יהיו באתר שלכם.
· קידום האתר שלכם במנועי חיפוש
לסיכום ההצלחה של אתר התדמית שלכם תלויה במספר גורמים ואתר טוב יהפוך כמה שיותר גולשים שמתעניינים בעסק שלכם לללקוחות בפועל. הדרכים לעשות זאת מתחילים בעיצוב נכון ובקידום האתר, בנוסף ישנן המון שיטות לקדם את העסק שלכם. ואחת מהשיטות האפקטיביות ביותר היא תוכן איכותי, מאמרים, תמונות וסרטונים שיתנו ערך מוסף וידגימו את המומחיות שלכם בתחום היא הדרך האפקטיבית ביותר.
Comments