בשנת 2011 הטרנד הגדול ביותר היה המעבר של לקוחות למדיה החברתית כאשר אתרים כגון פייסבוק וטוויטר הפכו להיות האתרים הפופולריים ביותר. שנת 2012 נפתחת בסימן עידן הסמארטפונים, חשוב להתאים את העסק לתמורות בשוק על מנת לא להישאר מאחור.
מדוע בעל אתרי מסחר או חנויות אונליין או העוסקים בבניית אתר מכירות חייבים להסב את האתרים שלהם גם למדיה הסלולארית.
השינוי הכי גדול בהרגלי הגלישה של אנשים ברחבי העולם הוא הכניסה המסיבית של סמראטפונים וטאבלטים לשוק. במכשירים הניידים הלקוחות שלך יכולים לעשות המון בין אם זה להגיע לקופונים, לסרוק QR CODE, לנווט באתר או לבצע רכישה. אתרי מסחר גדולים מדווחים על עליה במאות אחוזים של כניסות מטלפונים ניידים ועליה מטאורית של ביצוע רכישה ממכשירי טאבלט. אם בעבר אנשים היו יושבים במשרד ונכנסים למחשב לבצע רכישה כיום הרכישות מתבצעות לאורך כל היום ביו אם זה הפסקת צהריים או תוך כדי נסיעה ברכבת.
המלצות לבעלי חנות אונליין
מסחר אלקטרוני בשוק הנייד מתחלק לשתי קטגוריות: סמראטפונים וטאבלטים. ההבדל הכי גדול בגלישה בחנות מקוונת בין מחשב לטלפון נייד הוא גודל ורזולוציה של מסך. הגודל של טלפון נייד הוא קטן באופן משמעותי. אתרים סטנדרטים לא מותאמים על מנת לספק ללקוח חווית גלישה, ולכן חשוב לבצע את אופטימיזציה על ידי מתכנתים.
לטאבלטים בעלי מסך גדול יותר רוב האתרים יעבדו בצורה הרבה יותר טובה, הבעיה העיקרית תהיה שימוש בטכנולוגיית FLASH לכן רצוי לשקול לייצר גרסה נטולת פלאש לטבלטים.
הטרנדים החמים ביותר במסחר אלקטרוני לשוק הניידים
· הפעולות הכי פופולרית בכל מה שקשור למסחר בטלפונים ניידים הינה השוואת מחירים. וחיפוש מידע על מוצרים ( כ15% מנפח הגלישה בתחום ע"פ (mobile commerce
· אפליקציות או התאמת אתר, נתונים מראים שהתאמת אתר או אפליקציה מובנית היא הרבה יותר זולה מאתר למחשב.
· תבדקו את האתר שלכם בעצמכם על ידי גלישה במכשירים שונים.
אז אל תשארו מאחור, צרו קשר עם מאיה ויז'ן עוד היום ונעצב לכם גם אתר המותאם לעבודה במכשירים סלולארים, טאבלטים וסמארטפונים.
Kommentare