top of page

פרסום בגוגל-Adwords וברשתות חברתיות

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




לרוב מי שבונה אתר מכירות משקיע כסף ומאמצים רבים בתהליך ההקמה, עיצוב האתר, בניית המערכת המנהלת את האתר, והוספת התכנים והמוצרים דורשת עבודה מאומצת, אך מעטים משקיעים מחשבה ותכנון השיווק של האתר לאחר עלייתו לאוויר, אנחנו במאיה ויז'ןטוענים שבניית אתר מכירות ושיווקו חייבים להיות תהליך המשכי ישיר לבנייה.

ישנן דרכים שונות לפרסם ולשווק אתר, להלן מספר דרכים שכל אחד  יעול ולבצען בקלות:


1. פרסום בגוגל- google adwords, מכיוון שכל מי שבונה אתר היה מעוניין להופיע מייד במקום הראשון בתוצאת מנועי החיפוש, אך הדבר לא אפשרי, בייחוד אם מדובר באתר מכירות שרק עלה לאוויר, חשוב שתדעו, לרוב גוגל לא ימקם את אתרכם בראש רשימת תוצאות החיפוש במסגרת הזמן של 6 החודשים הראשונים של העלייה לאוויר, ויתרה מכך, מי שיעשה קידום אגרסיבי סביר להניח גם יענש, לאתר יש קצב התפתחות טבעי, וגוגל רואה ועוקב אחר קצב התפתחות האתר שלכם, אז בכל זאת איך אפשר להגיע למקומות ראשונים כדי שלקוחות יוכלו להגיע לאתר מנוע החיפוש?, התשובה לכך היא מודעות ממומנות - או כפי שהן נקראות google adwords, אתם יכולים בקלות די רבה לפתוח תחילה חשבון GMAIL ובאמצעות החשבון להקים חשבון מודעות ממומנות, ההקמה די פשוטה ומכילה הסברים בעברית ואף ניתן ליצור קשר עם נציג דובר עברית בגוגל שיעזור לכם ליצור את קמפיין הפרסום הראשון שלכם, כל מה שאתם צריכים הוא כרטיס אשראי, או אפילו חשבון בנק בהוראת קבע (קצת יותר מסורבל לתפעול- כרטיס אשראי קל יותר), לאחר שתגדירו את הקמפיין שלכם המודעה שלכם תרוץ תחת תוצאת חיפוש לפי אותן מילות מפתח שתבחרו. הגולשים יוכלו לראות את המודעה שלכם בראש העמוד או בעמודה השמאלית ולהקליק על הקישור ישירות לעמוד שבחרתם לפרסם. אתם תשלמו לגוגל לפי מחיר לקליק או  ולפי מחיר למילת מפתח.


2. פרסום בפייסבוק Facebook, ממש כמו בגוגל גם פייסבוק מרוויחה הון ממודעות, הרי השימוש בפייסבוק כפי שהוגדר ע"י מרק צוקרברג הוא בחינם ותמיד יהיה בחינם, אז ממה פייסבוק מתעשרת?, התשובה פשוטה- ממודעות, בפירסום, אנחנו יכולים בדרך פשוטה מאוד ליצור מודעות בליווי תמונה קטנה, וכיתוב ולאפשר לגולשים ברשת החברתית לגלוש ישירות לאתר המכירות שלנו.


3. רשתות חברתיות: דרך נוספת וללא תשלום היא ליצור "באז" ברשתות החברתיות, אינסטגרם, פינטרסט,פייסבוק, גוגל + , ולמעשה ליצור מודעות למוצר שאנחנו מוכרים, לבקש מהקונים שלנו לעשות לייק למוצרים שלנו או לאתר כולו, ואז החברים שלהם רואים את הלייק ונכנסים גם כן לראות ולרכוש באתרים שלנו.


4. פרסום בזאפ: זאפ היא דוגמא טובה למנוע השוואת מחירים די מוכר בישראל שגורם בדרך פשוטה מאוד להפניות של לקוחות פוטנציאלים למוצרים שלנו, השימוש בפרסום בזאפ עולה כסף ואנחנו נחוייב לפי כמות העברות מזאפ לאתר שלנו, אתרים רבים מציעים מוצרי פתיון (מוצרים מוזלים ומביאים את הגולשים לאתר בתקווה שהם ירכשו מוצרים נוספים על הדרך) .


5. אתרי אפיליאט: למעשה אלו אתרי בעלי וותק ומיקום גבוהים בגוגל, זאפ נחשב גם הוא לדוגמא טובה לאתר אפיליאט, וזאת משום שהוא מפנה גולשים לאתרים שלנו, הגולשים ממוקדים מטרה ולרוב יאפשרו המרות טובות, ניתן תמיד לשלב באנרים באתרים אלה ומשם לגרום ללקוחות להקליט על מודעה מעניינת ולהגיע לאתר שלנו לצורך קניה.

כל הדרכים האלו ועוד דרכים נוספים חייבים להילקח בחשבון בתהליך הבנייה של האתר שכן אתר זאפ דורש פיתוח של אתר ראי XML וקישורים לרשתות חברתיות נהיה צורך בסיסי בבניית אתרי מכירות במציאות של היום.

לכן חשבו על שיווק ופרסומות כבר בתהליך הבנייה, כך תוכלו כמעט מיד להתחיל ולהחזיר את ההשקעה בבניית האתר


Comments


bottom of page