top of page

5 טיפים בבניית אתר חנות מצליח

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




לבנות אתר מכירות היום קל יותר מבעבר, ולא צריך להוציא עשרות אלפי שקלים כדי לקבל אתר מכירות מעוצב ואיכותי, אבל מה באמת יכול להפוך את האתר ממקצועי ומעוצב לאתר מצליח?

להלן 5 נקודות שצריך להקפיד כדי שהאתר שלכם ימיר את הגולשים ללקוחות קונים.

שיהיה ברור לגולשים למה לקנות דווקא באתר שלך


דף הבית של החנות  אונליין שלך חייב להראות מה הערך המוסף שאתה מציע ללקוח ולמה כדאי לו לקנות ממך. האם אתה מציע מחירים תחרותיים?, משלוח חינם?, מגוון רחב של מוצרים?. ע"פ זה נעצב את הדף ואת האלמנטים שלו שיהיו  ברורים וקריאים.


ספקו גישה קלה ונוחה למצוא את המוצרים

גישה קלה ונוחה לנווט בין מוצרים היא רק ההתחלה. בבניית אתר מכירות טוב חשוב לספק כמה דרכים שונות ופשוטות לנווט בין מוצרים. ישנם לקוחות שיודעים בדיוק מה הם מחפשים ויקישו אותו ישירות בחלון החיפוש (כלי מאד חשוב בכל אתר). לעומת זאת יש גולשים שיש להם רק מושג לגבי מה הם מחפשים וכאן כדי לתת להם לנווט ע"פ נושאים או על פי מותגים ועוד ככל שיש יותר כך טוב.


תשמור על עיצוב נקי ונוח

גולשים אוהבים לחפש ולסרוק המון מוצרים לערוך השוואות,  כך הם יכולים להגיע להחלטה הנכונה עבורם. לעומת זאת אם לגולש באתר יהיה קשה למצוא את מה שהוא מחפש סביר להניח שהוא יעזוב. לכן בתהליך של ביצוע קניה חשוב שהחנות אונליין שלכם תהיה קריאה ברורה ולא מסיחת דעת.


תוסיף אפשרויות מתקדמות

אחרי שסיפקנו ניווט מהיר לדפי מוצר ותהליך רכישה שהוא פשוט וקל כדאי להוסיף אופציות שיקלו על הלקוחות שלנו לבצע את הרכישה. המון לקוחות מעוניינים בעטיפת מתנה למוצר דבר שיכול להגביר מכירות. אפשרות לעקוב אחרי משלוח היא דבר שחשוב מאד גם כן.


תמנע מהפתעות

לקוחות רוצים לדעת מה ומתי לצפות כשהם מבצעים רכישה . להציג את המדיניות שלכם לגבי החזרים וכדומה, מאד חשוב על מנת לעודד מכירות. הדבר נכון לגבי עלויות משלוח ותנאי שימוש באתר לקוחות שקונים באינטרנט.  בד"כ רוצים לקבל הנחה מסוימת באם הם רואים שעלויות נוספות לקראת סוף התהליך הם עלולים לנטוש.

אם אתם רוצים להמשיך ולראות כיצד מיישמים את כל הרעיונות והטיפים הללו אנחנו ממליצים לכם לגשת לגלריית הלקוחות של חברת מאיה ויז'ן ולגלוש באתרי המכירות של הלקוחות שלנו ולקבל רעיונות עיצוביים ומעשיים בבניית האתר שלכם.

bottom of page