top of page

אחסון אתרים בלעדי ללקוחות החברה וללא עלות למשך 3 חודשים

עודכן: 1 במרץ 2019




על חשיבות אחסון האתר על גבי שרתי אחסון איכותיים וזמינים

אחסון האתר שלכם על גבי שרתים הוא הכרחי. אחסון האתר הוא חלק אינטגראלי מתהליך הבנייה ובלעדיו, לא ניתן יהיה להציג את האתר ברשת. כל אתרי האינטרנט הקיימים מאוחסנים על גבי שרתים בחברות שונות בארץ ובעולם, כאשר תהליך התאמת מקום האחסון הוא חשוב ביותר – אתר המיועד לגולשים מישראל לרוב לא יתאים לאחסון על גבי שרת בארה"ב. במקרה כזה עומס הביצועים יהיה רב, האתר ייטען באופן איטי ומכאן הדרך לתוצאות שליליות היא קצרה – אתר שנטען באופן איטי יקבל דירוג נמוך במנועי החיפוש השונים ויגרום לכך שאחוז הנוטשים באתר יהיה גבוה. לעומת אלו, הנגישות שלכם לשרת בו מאוחסן האתר שלכם היא משמעותית מאוד. באמצעות שרת זמין וקרוב תוכלו לשלוט בפעילות האתר, לבצע שינויים נדרשים ולעדכן את המידע באתר בכל עת שתבחרו, ללא תלות וללא עלות.


למה כדאי לכם להשתמש בשירות אחסון האתרים שלנו?

  • עוד מתחילת תהליך בניית האתר, אנחנו לוקחים בחשבון את מהירות טעינת האתר וזאת בשל הסיבה שאתרים הנטענים במהירות מאפשרים אמצעי שליטה וניווט קלים ומהירים לגולשים. לכן אנחנו מקפידים על העלאת התכנים באיכויות מתאימות (תמונות, מצגות ועוד) שיאפשרו טעינה מהירה של דף האינטרנט.

  • אנחנו מציעים ללקוחותינו 3 חודשים ראשונים חינם באחסון האתר החדש על השרתים החזקים שלנו שנבנו והותאמו במיוחד לגולש הישראלי.

  • שירות התמיכה המהיר שלנו עומד לרשותכם בכל תקלה או צורך.

  • מעת לעת, נוכל לשדרג עבורכם את מערכת ניהול התוכן עם מגוון גרסאות חדשות המפותחות בשוק.

  • באמצעות אחסון האתר על גבי השרתים שלנו תוכלו למנוע מקרים של איבוד קוד הכניסה לשרת, אי חידוש הקוד ועוד מצבים המאפיינים אחסון אתרים על גבי שרתים שונים בחברות קטנות אי שם ברחבי העולם.

  • על גבי השרתים של מאיה ויז'ן מאוחסנים אך ורק האתרים שנבנו על ידינו. אנחנו בוחרים שלא לאחסן אתרים אחרים מטעמי אבטחת מידע ואין בכוונתנו להרוויח ולהתקיים מאחסון אתרים. אנחנו מספקים את שירותי האחסון אך ורק כשירות לשביעות רצון הלקוחות שלנו ועל מנת שנוכל לספק את כלל השירותים הדרושים לאתר תחת קורת גג אחת.

  • אם תבחרו לאחסן את אתר האינטרנט שלכם שלא על גבי השרתים שלנו, נשמח תמיד להעניק לכם ייעוץ אודות שרתים אחרים שעשויים להתאים לכם. היות ויש לנו ניסיון רב בעבודה עם לקוחות בחו"ל להם בנינו אתרים, נדע להמליץ לכם על שרתים נוספים שלא ממוקמים בישראל, במידה ופעילות האתר שלכם מיועדת לקהל גולשים מעבר לים.

bottom of page