top of page

איך לקדם את אתר המכירות שלכם בעזרת רשת של קישורים

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




קישורים או באנגלית לינקים הם אחד המדדים הכי משפיעים אל אתר האינטרנט שלכם בין אם זה חנות אונליין או אתר תדמית. הם משמשים גם לקידום האתר בתוצאות חיפוש וגם על מנת לקבל יותר תנועת גולשים. ללא כמות גדולה של קישורים נכנסים (באיכות גבוהה) האתר שלכם לא יוכל להמריא.


בניית לינקים היא לא בהכרח הגדלה של "link popularity" והיום בניגוד לעבר היא גם לא החלפת לינקים עם המתחרים שלכם. השיטות האלה דורשות המון שעות עבודה ובסופו של יום לא יספקו את התוצאות עיקרון של בניית קישורים הוא חשוב במיוחד בבניית אתר מכירות שכן אתרים אלה נוטים להיות בעלי תוכן דל מבחינת טקסט.

זה נכון שמנועי חיפוש משתמשים במדד "הפופולריות " של לינק כאינדיקטור, חשוב לדעת שלינקים מאתרים שונים לא יחשבו באותו רמת איכות , לדוגמא לינק מאתר CNN   יחשב ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר מאתרים אחרים.

גוגל משתמשים באלגוריתם שמעריך את "pagerank"   של כל דף ועל פי זה את הסמכות של כל דף אינטרנט. ניתן לבדוק דירוג של כל דף בכלי חינמיים של גוגל.


כל דירוג דף מתחיל מ0עד 10וככל שהמספרים עולים כך יש יותר הבדל בין דירוג הדפים כלומר ההבדל בין דירוג 3 ל4 הוא נמוך אולם ההבדל בין דירוג 7 ל 8  הוא כבר דיי גבוה.

שיפור של כמות הקישורים לדף הבית ולעוד כמה דפים חשובים באתר הוא חשוב מאד. במילים אחרות על תנסו להגדיל רק את הכמות של הלינקים לאתר שלכם . אלא תנסו להוציא את המיטב מכל קישור על ידי כך שתקשרו אותו לתוכן רלוונטי בקטגוריות ,דפי מוצר ומאמרים.


דרך פשוטה להשיג קישורים היא להירשם לספריות ואינדקסים של אתרים, אבל על תסמכו רק על זה. דרך נוספת ויעילה תהיה לקשר בין השותפים שלכם כגון ספקים , לקוחות . קל קישור שיגיע מחנות אונליין או מאתר שעוסק בנושא שלכם יחשב כיותר איכותי . דרך נוספת ויעילה היא לבדוק את המתחרים שלכם ואיזה קישורים יש להם לאתר ולהסיג קישורים מאותם אתרים בדיוק. מה שמאוד לא מומלץ לעשות הוא להירשם לאתרים מפוקפקים שמבטיחים לכם להפיץ את האתר שלכם במאות ספריות כי בדרך כלל הם יפיצו את זה באתרים שאין להם שום מדד איכות.

bottom of page