top of page

איפה ניתן לקדם אתר אינטרנט ?

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




אתרי אינטרנט מקודמים במנועי החיפוש השונים ובראשם מנוע החיפוש של גוגל. למה דווקא גוגל ? כי גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר והשמיש ביותר ברשת האינטרנט בשנים האחרונות וסביר להניח שגם בשנים הבאות. משום כך קידום אתרים נעשה בהתאם לדרישות של גוגל. עמידה בדרישות של גוגל עשוייה לקדם את האתר ואי עמידה בדרישות או נסיונות להתחכמות עשוייה להוביל להורדת האתר לדפי חיפש אחוריים או להסרת האתר מגוגל כליל, ויש להיזהר ממצב כזה שעלול לפגוע בחשיפה של האתר .


קידום אתרים בגוגל – חיפוש מילות מפתח

המפתח לקידום אתרים הן מילות החיפוש. בניית אתרי מכירות או בניית אתרי תדמית וכדומה זקוקים לקידום כדי שהגולשים ידעו על קיומם. שיבוץ בעמוד החיפוש הראשון בגוגל יאפשר לאתר שלכם להיחשף ליותר גולשים ובהכרח ליותר לקוחות משלמים. כדי שהגולשים יגיעו לאתר שלכם עליכם למצוא מילות חיפוש שיהלמו את תחום העיסוק שלכם באופן כזה שיבדיל אתכם מיתר העסקים הדומים. מציאת מילות חיפוש איננה מלאכה קלה ויש המשקיעים בכך זמן ותחקיר מעמיק. מצד אחד כל אתר רוצה להיות ייחודי ומצד שני עליו להבין באיזה מילים משתמשים הגולשים כדי לחפש אותו .


בניית אתרי מכירות – קידום אתרים לפני הכל

רבים חושבים כי בניית אתרי מכירות כשלעצמה תקדם את המכירות שלהם. אך הדבר משול לפתיחת חנות חדשה שאף אחד לא יודע את מיקומה. בניית אתר מכירות, כמו בניית חנות, צריכה להיות נגישה לקהל הלקוחות. בעוד שחנות תולה שלט בחוץ ומפרסמת את הכתובת שלה ברבים, הרי שחנות באינטרנט חייבת לקדם את האתר שלה כדי שהגולשים ידעו על קיומה. כלומר, בניית אתרי מכירות מתחילה אף היא מחשיבה על קידום האתר .


קידום אתרים – לכל סוגי האתרים

כל האתרים זקוקים לקידום בגוגל כי בסופו של דבר החשיפה של העסק שלכם באמצעות האתרים השונים במנוע החיפוש של גוגל היא זו אשר תביא לשגשוג ולמכירות גדולות יותר עבור העסק שלכם – והרי זה בסופו של היום בדיוק מה שביקשתם לעצמכם .

bottom of page