top of page

אמצעי התשלום הפופולרים באתרי מכירות PAY PAL

עודכן: 1 במרץ 2019




עולם הרכישה המקוונת מתרחב וגדל מדי יום ביומו. בימינו, אנשים רבים מבצעים את רוב רכישותיהם באמצעות אתר מכירות אינטרנטי כזה או אחר. בשל העובדה הזו, בניית אתר מכירות אינטרנטי היא פעולה משתלמת, ואף הכרחית לכל בעל עסק. יחד עם זאת, חשוב לזכור, כי בדומה לכל עסק, גם בניית אתר מכירות היא לא מלאכה פשוטה. אתר מכירות הוא עסק לכל דבר, שעל מנת להפיק ממנו רווחים, יש לתחזקו בצורה ראויה מכל הבחינות.


אחת השאלות הגדולות בעולם המכירות הווירטואלי הוא אמצעי התשלום. הרוב המכריע של העסקאות המקוונות נעשה באמצעות כרטיסי אשראי, יחד עם זאת, השימוש בכרטיס אשראי לא תמיד בטוח. מי מאיתנו לא נחשף למקרים בהם האקרים כאלה ואחרים הצליחו להוציא פרטים של כרטיסי אשראי רבים, באמצעות מידע באתרי מכירות שונים. אחד הפתרונות הידועים ביותר להתמודדות מול הסכנות שבקנייה בכרטיסי אשראי באינטרנט הוא הפיי פאל.


מה זה פיי פאל?

הפיי פאל הוא בעצם מעין בנק וירטואלי, אשר מיועד לרכישות אשר מתבצעות על גבי הרשת. באמצעות חשבון פיי פאל, האדם, אשר קונה מוצר דרך אתר מכירות כזה או אחר, לא חייב למסור את מספר כרטיס האשראי שלו בתהליך הרכישה. את מספר כרטיס האשראי מחליף מספר חשבון הפיי פאל. בדרך זו, מהווה הפיי פאל גורם מקשר בין בעל כרטיס האשראי לבין אתר מכירות כזה או אחר.


        בימינו, השימוש בפיי פאל רווח בקרב קונים רבים ברשת האינטרנט. אתר מכירות, אשר מציע אפשרות רכישה באמצעות כרטיס פיי פאל, מאפשר גישה ללקוחות רבים יותר, אשר 

        מעוניינים לקנות דרך האינטרנט בצורה הבטוחה ביותר. לעומת זאת, חנות אונליין  אשר לא תומכת בפיי פאל, עלול להרחיק לקוחות רבים.


        כמובן שגם ניתן לשלב בין אמצעי תשלום שונים וקח להפיק את המיטב מהאתר שלכם אולם יש לדעת שדבר זה מצריך קצת יותר השקעה כספית ובסיס כלכלי יותר טוב

        חברת מאיה ויז'ן מאפשרת לכם לבחור איזה תשלום אתם מעוניינים לקבל ותלווה אתכם כל הדרך עד למכירה הראשונה שלכם

bottom of page