top of page

ארגש ממליץ

עודכן: 1 במרץ 2019




www.argash.co.il

בניית אתר מכירות מכון אורתופדי ארגש

מכון אורתופדי ארגש קיים כבר עשרות שנים – למעשה משנת  1920.


המכון מוכר וידוע מאוד לכל תושבי ולקוחות העיר פתח תקווה, כאשר פנו אלינו מהמכון להקמת אתר חדש, הלקוח היה מעוניין בחידושאתר תדמית ישן, אנחנו במאיה ויז'ן הצענו ללקוח לחדש את האתר על מנת שיעמוד בכל הדרישות התקניות ודרישות הקידום של מנועי החיפוש, אבל רצינו להוסיף עוד טיפה חדשנות והמלצנו ללקוח להפוך את האתר לאתר חנות אונליין, לאתר מכירות שיחזיר את ההשקעה בו, הלקוח לבסוף השתכנע.


הסברנו ללקוח כי מכון אורתופדי ארגש הוא מכון מכובד ומבוסס והגיע הזמן כי יכירו אותו מחוץ לגבולות פתח תקווה, ושגם לקוחות מקרית שמונה או מאילת יוכלו לרכוש בו, וליהנות ממגוון המוצרים האורתופדים המגוונים בחנות.

בבניית האתר נעזרנו בצלם מקצועי אשר תיעד וצילם את מגוון המוצרים הרחב בחנות והעביר לנו  תמונות באיכות מעולה כדי שהלקוחות הגולשים באתר יוכלו ליהנות מקניה קלה ונוחה.


האתר נבנה על פלטפורמה של מערכת ניהול התוכן המאפשרת ניהול מוצרים, הקמה ועריכה של קטגוריות מוצרים והוספת מוצרים בקלות רבה.

בעל האתר רואה את סטטוס ההזמנות באתר ומקבל מייל על כל פעולה אשר מתרחש באתר כך שהוא יכול לנהל ולעקוב אחר הגולשים/לקוחות האתר.

המלצותינו הוא באם אתם רוצים לחדש או לבנות אתר תדמית, ניתן תמיד לקחת את ההשקעה צעד אחד קדימה ולבנות חנות אונליין ולהחזיר את ההשקעה שלכם במהירות.


המלצות הלקוח :

"רצינו לחדש את אתר התדמית הישן שלנו, לכן חיפשנו חברה שבונה ומעצבת אתרים אך לא מתבניות מוכנות, שכן רצינו לשמור על הייחודיות של המכון האורתופדי שלנו, במאיה ויז'ן מצאנו תשובה לכך, כל תהליך העבודה היה אדיב ופורה".


תודה על הכל

דוד ארגש

אורתוטיסט

bottom of page