top of page

אתרי אינטרנט: המקפצה של בעלי עסקים קטנים לשוק הגלובלי

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




הכלכלה המקומית והגלובאלית נמצאת בתנופה אדירה. תורמים לכך ההתפתחות הטכנולוגית המטאורית, וגידול בהכנסות של הצרכנים, המבצעים קניות רבות יותר. עסקים גדולים ותאגידים רבים משקיעים הון עתק וכוח אדם רב בקידום מכירות, מבצעים חסרי תקדים, פרסומים חובקי מדיה, כל זאת כדי למשוך אליהם את קהל הצרכנים, ולהשאר בולטים בתוך התחרות העזה השוררת בין החברות השונות. גם הצרכן הוא בררני יותר, ומצפה לקבל תמורה מלאה בעד ההשקעה שלו, ורבות לא נשאר נאמן למוצר זה או אחר אם אינו מרוצה ממנו. במצב כזה, מוצאים עצמם העסקים הקטנים בבעיה, ומתקשים להתחרות על ליבו של הצרכן. האינטרנט הוא אחת המקפצות היעילות ביותר, להזנקת העסקים הקטנים כלפי מעלה.


קופצים לגובה

עסקים קטנים לא מסוגלים להקצות משאבים גדולים המתורגמים לכסף ולכוח אדם, שישווק אותם בצורה יעילה ומקיפה, על מנת שיגיעו למספר רב ככל האפשר של צרכנים פוטנציאליים. בעוד שתאגידים וחברות גדולות ומבוססות, מחזיקים סוללה של אנשי שיווק ופרסום, מניפים אל על שלטי חוצות ענקיים, ומקיימים מבצעי מכירות ברמה ארצית, מוצא עצמו העסק הקטן נלחם על מקומו, ולעתים לא מצליח כלל להתרומם מעלה, גם אם מוצריו או שירותיו הם בין האיכותיים והטובים שיש בנמצא.


למזלם של אותם עסקים קטנים, קיימת מקפצה אחת עם נוכחות אדירה: האינטרנט. כלי זה הוא יעיל, והולך והופך ליעיל עוד יותר, בד בבד עם ההתפתחות המטאורית שלו, והפיכתו לחלק בלתי נפרד מהמציאות האנושית. הוא משמש ככלי עבודה, פנאי, משחק, מקור מידע, בילוי וקניות. כמעט בכל בית אב בארץ ובעולם, קיימת גישה לאינטרנט.

זהו חבל ההצלה העיקרי, והמקפצה היחידה כמעט, עבור עסקים קטנים, שמוצאים כי עם אתר מסודר, איכותי ומקצועי, יחד עם המוצרים המצוינים שלהם, ביכולתם להגיע לקהל יעד רחב, ולפרוץ גבולות לכל מקום בעולם.


קופצים גם לרוחב

בניית אתר לעסקים קטנים, המתבצעת בצורה איכותית ומקצועית, היא קרש קפיצה מעולה עבור העסק הקטן. באמצעות האתר, גדלה החשיפה שלו במאות אחוזים, ובאפשרותו להגיע גם לקהל יעד גלובלי אם ירצה בכך, באמצעות דפים באתר בשפות שונות, ושיווק האתר גם במנועי חיפוש עולמיים. אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי, יוצר תדמית לעסק הקטן, והוא שוויוני לעסקים גדולים. בניגוד לחנות פיזית, בה יש לבעל חנות קטנה, שטח צנוע בה מוצגת מרכולתו בצפיפות רבה, לעומת חנות ענק מפוארת ומרווחת, חנות וירטואלית, או אתר אינטרנט תדמיתי, לא מראה את "גודל החנות", אלא את איכות העסק ומוצריו. קיימים עסקים רבים גדולים ומבוססים, שאתרי האינטרנט שלהם אינם איכותיים ולא משקפים נכונה את חוסנם וגודלם, ולעומתם אתרי אינטרנט של עסקים קטנים, העשויים בצורה מקצועית וידידותית למשתמש, והגולש מקבל חוויית רכישה מהנה, ואף נשאר נאמן לעסק.


כדי להגיע לתוצאות מרשימות, ולהתפתח בצורה גלובאלית, חשוב להשקיע בבניית אתר מכירות לעסקים קטנים, על ידי חברה מקצועית שזהו תחום התמחותה. באופן כזה ניתן לאפיין ולהגדיר את הצרכים ומטרות האתר, אופיו, פילוח קהל היעד, ועיצוב שלו בצורה נעימה לעין וקלה לגלישה.

bottom of page