top of page

אתרי מכירות - איזה אמצעי תשלום כדאי להוסיף?

עודכן: 1 במרץ 2019




לפני שאנו ניגשים להקים אתר מכירות עבור העסק שלנו, חשוב לשקול את כל המרכיבים השונים אשר קיימים באתרי מכירות, ולנסות להתאימם לאופיו המיוחד של אותו אתר מכירות אותו אנו בונים. אחד מן המרכיבים החשובים בכל אתר מכירות הוא אמצעי התשלום. בשל העובדה שכל אתר מכירות נועד בסופו של דבר למכור, חשוב לנו, כבעלי עסק, להציע מגוון של אמצעי תשלום שונים. חשוב לזכור, שככל שאנו מציעים אפשרויות רבות יותר של אמצעי תשלום, כך האתר שלנו יפנה ליותר אנשים.


כפי שנאמר לעיל, אתר מכירות צריך להציע מגוון של אמצעי תשלום. יחד עם זאת, לא כל אמצעי תשלום יהיה בהכרח משתלם עבורנו. פעמים רבות תשלום במזומן או באמצעות המחאות יכול לדרוש מאיתנו עבודה רבה ומסורבלת, אשר יכולה להתברר כבלתי משתלמת. בניית אתר מכירות צריכה לקחת בחשבון את אופי החברה שלנו, בכל אחד ממרכיבי האתר. הבחירה באמצעי תשלום לא צריכה להיות יוצאת דופן מבחינה זו. בעת בניית אתר מכירות אנו צריכים להעמיד שני שיקולים אחד מול השני. האחד הוא הנגישות לאנשים רבים, והשני הוא היעילות. בבואנו לבחור אמצעי תשלום, אנו צריכים להכריע לטובת אחד משני השיקולים. אופי האתר שלנו יכריע בסופו של דבר בנוגע לשיטות התשלום אשר יוצעו בו.


יחד עם זאת, קיימים אמצעי תשלום אשר צריכים להיות בגדר חובה בכל חנות אונליין.  האחד מהם הוא כמובן התשלום בכרטיס אשראי. הרוב המכריע של הרכישות האינטרנטיות מתבצע באמצעות כרטיס אשראי. לכן, מדובר באמצעי בסיסי אשר עליו אסור לוותר. אמצעי תשלום נוסף, אשר חשוב לתמוך בו בכל אתר מכירות, הוא פייפאל. התשלום דרך פייפאל הופך לפופולארי ביותר בשנים האחרונות, בקרב אנשים אשר מעדיפים להימנע ממסירת פרטי האשראי שלהם. באמצעות תמיכה בחשבונות פייפאל, נוכל לבנות אתר מכירות אטרקטיבי עבור לקוחות פוטנציאליים רבים.  


יש לציין שתמיד אפשר לשלב בין אמצעי תשלום שונים וכך לאפשר ללקוח את הדרך העדיפה והמהירה ביותר בשבילו

מאיה ויז'ן מתמחה בהקמת אתרים-עיצוב אתרים ובניית חנות אונליין אנו נלווה אתכם מההקמה עד אשר תתחילו למכור

bottom of page