top of page

בניית אתר אביעד עיצוב

עודכן: 1 במרץ 2019

אביעד עיצוב

את אביעד אנחנו כבר מכירים מהאתר של הולי לנד תמונות, לאחר פרויקט מוצלח אביעד ביקש לבנות את האתר האישי של החברה שלו כך שיוכל להציג את עבודות העיצוב שלו ללקוחתיו הפונטציאלים והלקוחות הקיימים יוכלו להיכנס ולהתעדכן בעבודות חדשות שעלו לרשת.

אביעד הוא יוצר בתחום עמדות התצוגה וכן יוצר סרטי וידאו ועריכתם, לכן היה חשוב לו להראות את מגוון עבודותיו גם בתמונות וגם בסרט וידאו באתר ללא הגבלה.


יצרנו עבור אביעד התאמה של מערכת ניהול תוכן שמאפשרת לו להוסיף תמונות לוגו של חברות שהוא משתף פעולה עימן וסרטוני וידאו של עבודותיו וכל זאת בצורה פשוטה להוספה ועריכה באתר .

אתר תדמית מעוצב לרוב בצורה פשוטה מאוד אשר משדרת עיצוב נקי פשוט אבל מעביר מצד שני מסר ברור לגולש תוך אפשרות להשיג את המטרה עבורה נבנה האתר.


אתר שנבנה בצורה לא נכונה לא יציג לגולש את הדברים החשובים והעיקריים ויגרום לו לנטוש ולצאת מהאתר כמעט מייד, אנחנו כבר יודעים שהגולשים לא קוראים באינטרנט אלא מרפרפים ולא ממש סבלניים למאמרים וכתבות ארוכות, הם מעוניינים לקבל את כל האינפורמציה וחשוב שתהייה רלוונטית מאוד לחיפוש שלהם ומייד ולכן אתר תדמית אשר משלב תמונות מתחלפות וסרטי וידאו קצרים מעביר מסר ברור וקל להבנה.


ביכולות מערכת ניהול התוכן שלנו להוסיף ולערוך פורומים, וידאו, רולרים של חדשות, מבחר תמונות מתחלפות, מערכת צור קשר, למעשה כל דבר שבעל האתר ירצה לשלב באתר שלו בצורה שתהיה גם ברורה וגם תתאים למנועי החיפוש .

bottom of page