top of page

בניית אתר אוטו מודיעין

עודכן: 1 במרץ 2019




אוטו מודיעין

אוטו מודיעין היא  אחת החברות הגדולות ביותר בשוק הישראלי לייבוא ומכירת של חלקי חילוף למכוניות ולשיווק חלפים למוסכים בכל חלקי הארץ.

כאשר פגשתי את אלי בראשונה לפגישת ייעוץ ואפיון נוכחתי למצא חנות המתפקדת ברמה גבוה מאוד ושירותית מאוד ללקוחותיה, אלי רצה להעביר את הקונספט הקיים גם לאינטרנט, למעשה לחברה היה כבר אתר אינטרנט אבל העיצוב ויכולת השליטה ועדכון התכנים היו מיושנים ולא אפשרו למנהל האתר לעדכן את האתר ולהעלות מוצרים ומבצעים חדשים במהירות ובקלות.


היה חשוב למנהלי האתר שטעינת המוצרים תעשה בצורה קלה באמצעות מערכת ניהול בשפה העברית שתהיה קלה וידותית שכן לחנות יש מעל 10,000 פריטים ולא קל לחלקם לקטגוריות ולסווגם תחת משפחות שכן בכל תחום החלפים עקב כניסת דגמים חדשים לשוק ללא הפסקה, כמות החלפים נהיית עצומה, פנס למאזדה שנת 2007 הוא לא אותו פנס בשנתון הבא.


בנוסף האתר הוא גם אתר תדמית אשר מציג ללקוחות את החברה על כל סניפיה ומאפשר גם לגלוש ולמצא את המוצרים אותם מעוניין הגולש להזמין , לבצע את ההזמנה באתר ולהגיע לסניף לאיסוף הפריט והתשלום למעשה נעשים בסניף עצמו.

למעשה אתר אוטו מודיעין בנוי על פלטפורמה של אתר מסחר ללא הסליקה עצמה והאלמנטים המלווים את הסליקה – תהליך התשלום עצמו בלבד.

bottom of page