top of page

בניית אתר הולי לנד תמונות

עודכן: 1 במרץ 2019

אתר הולי לנד תמונות

אתר הולי לנד אשר שייך לחברת יהל הפקות בע"מ המשתייכת לחברת הפרסום הגדולה בארץ, נור סטאר מדיה אשר ברשותה בית הדפוס הגדול בארץ להדפסות מיוחדות.

האתר מציג את היכולת של החברה להדפיס על קנבס באיכות הגבוהה ביותר הקיימת, תוך שימוש בחומרים איכותיים ביותר ושימוש בצבעים שלא נמחקים ולא דוהים, הלקוח מקבל את את ההדפסה של התמונה אותה הוא הזמין באיכות הגבוה ביותר עם אבטחת איכות שהתמונה תשאר אצלו בבית או בעסק ולא תדהה ותאבד מאיכותה עם השנים.

בנוסף גלריית התמונות משלבת צילומים מרהיבים מכל המקומות הקדושים במדינת ישראל לשלושת הדתות העיקריות, היהדות הנצרות והאיסלאם, כאשר כל תמונה אשר מצולמת ע"י הצוות של יהל עובר עריכה בפוטושופ ע"י מעצב מקצועי אשר מוסיף לה אלמנטים אשר מייחדים את התמונה והופכים אותה לייחודית בעולם, ללא ספק מה שהופך אותה למתנה מדהימה לכל אדם מאמין ברחבי העולם.

האתר הוא אתר מכירות עם אוריינטציה יחודית ויעודית לשוק האמריקאי / ארופאי, לכן האתר הוא בשפה האנגלית, יכולת מערכת הניהול של מאיה ויז'ן היא תמיכה בריבוי שפות כך שניתן תמיד בצעד נוסף ופשוט להעלות את אותו אתר גם בעברית ובגרמנית ספרדית ועוד – לפי בקשת הלקוח.

המלצת הלקוח :

" שלום לכל מי שמתעניין

אני במקצועי מעצב ועבדתי בעבר עם מספר חברות לבניית אתרים, עד שחבר הכיר לי במקרה את מאיה ויז'ן , אני שמח להעיד שהשירות שאני מקבל הוא אדיב מהיר ואיכותי, אנשי מאיה ויז'ן מגלים רמת מקצועיות בכל מה שדרתי מהם עד היום, והשירות אדיב מאוד ומהיר, לכן אשמח להמליץ אישית על מאיה ויז'ן, בברכה אביעד ברקוביץ, 0546998110 "

bottom of page