top of page

בניית אתר לעסק ברמה מעל כולם

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




בניית אתר תדמית, בניית חנות וירטואלית, בניית אתר גלריה או פורטל גדול – כולם מושתתים על עיצוב האתר, תכנון שלו ותכנות. כאשר אלו נעשים נכון, מותאמים לצרכים של האתר והגולשים גם יחד, התוצאה היא אתר ברמה מעל כולם. בחירה נכונה של חברה לבניית אתרים המשלבת את כל השלושה, חיונית לבניית אתר מנצח.


כדי לבנות אתר שיקדם את העסק שלך וישאיר את המתחרים מאחור, עיצוב האתר חייב להיות מוקפד, חדשני, מעניין וידידותי לגולש. אתר שלא מעוצב בצורה מסקרנת, מתאימה לקהל היעד והמיתוג של המוצר/שירות או פשוט אתר שמעוצב ברישול וללא עקביות יבריח גולשים. את העיצוב יש להתאים לנורמות עיצוביות כמו למשל צבעים וסגנון שמתאים לאתר של משרד עורכי דין לא יתאים לאתר של גלידריה. עם זאת, כדאי לקחת צ'אנס ולבחור בעיצוב חדשני ומסקרן.


בניית אתר לעסקים - תכנון

תכנון האתר מתייחס לחלוקתו לדפים, קטגוריות ותתי קטגוריות, שילוב אלמנטים אינטראקטיביים באתר וכן הלאה. כאשר מתכננים אתר חייבים לקחת בחשבון את חווית הגולש, התכנון צריך להיות נוח, ברור ולא מסורבל. דוגמא לכלל חשוב הוא לידע את הגולש בכל זמן היכן הוא נמצא ולאן הוא יכול להמשיך ללכת מכאן. אחת הדרכים הטובות ביותר היא על ידי יצירת "שביל פירורי לחם", דוגמא:

דף הבית< מאמרים>איך לבנות אתר מנצח


בניית אתר לעסקים - תכנות

תכנות הוא חלק חשוב מאוד מבניית כל אתר, הוא הבסיס עליו מושתת התכנון והעיצוב. תכנות האתר צריך להיות פשוט ככל האפשר, על הקוד להיות נקי וברור, קריא לדפדפנים ומנועי חיפוש. החשיבות של התכנות גדולה מאוד, למשל, בניית חנות וירטואלית עם תכנות מסרבל תגרום לגלישה איטית ונטישה של האתר.


לסיכום ישנם מספר גורמים אשר גורמים לאתר שלכם להיות ברמה גבוהה ועקב כך גם למשוך קהל יעד ולקוחות. ניתן לתמצת את תהליך בניית אתר לעסקים לשלושה שלבים שהם שלב העיצוב, שלה התכנון ושלה הפיתוח. שמירה על רמה גבוהה בכל האספקטים הללו יגרמו לכך שהאתר שתיצרו יהיה אתר מצליח ברמה גבוהה

bottom of page