top of page

בניית אתר לעסק חדש מה צריך לדעת

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




אם החלטתם לבנות אתר לעסק החדש שלכם, כדאי לדעת כמה פרטים חשובים על התהליך ועל בחירות שיש לעשות בו. בניית אתר לעסקים הוא תחום רחב וחשוב מאוד לקרוא, לקבל אינפורמציה ולהשוות בין האופציות הקיימות לפני שמתחילים בתהליך.


בחירה של חברת בניית אתרים

כדי להקים אתר מוצלח באמת, אתר שיתאים בדיוק לדרישות של העסק שלכם ויקדם אותו ברמה גבוהה, חשוב לבחור חברת בניית אתרים מקצועית, אמינה ובעלת ניסיון. חפשו חברה לבניית אתרים שמשלבת הן את תכנון האתר, הן את עיצובו והן את התכנות תחת מטריה אחת ולא שולחת אתכם למשל לחפש מעצב גרפי חיצוני. חשוב שלחברה יהיה ניסיון מוכח בבניית אתרים מסוג שאתם רוצים לבנות, בניית חנות וירטואלית למשל לא דומה לבניית אתר גלריה.


לבחור נכון את סוג האתר

עסק חדש שמקים אתר צריך לבחור בין סוגי האתרים השונים וחשוב לדעת את האפשרויות, האופציות הנפוצות הן:

  • בניית אתר תדמית – אתר שמציג את העסק, המוצרים והשירותים, כולל דף או רובריקות יצירת קשר, הרשמה למועדון לקוחות וכדומה.

  • אתר גלריה – אתר המתאים לאומנים, צלמים, יוצרים ועסקים המתמקדים בעיצוב, מורכב בעיקר מתמונות או סרטונים.

  • בניית חנות וירטואלית – חנות אונליין שניתן דרכה לרכוש מוצרים, מתאימה למי שמתכנן למכור לקהל לקוחותיו בצורה ישירה דרך האינטרנט.

  • מיניסייט – אתר קטן בעל לא יותר מחמישה עמודים, מתאים לעסק בתחילת דרכו, אתר פשוט ולא יקר.


בניית אתר לעסקים – מחירים

כמובן שכל בעל עסק חדש שבוחן את התחום של בניית אתר לעסקים רוצה לדעת את טווח המחירים. מחירים של אתר אינטרנט נעים בין כמה אלפי שקלים ועד לעזרות אלפי שקלים כשבניית חנות וירטואלית היא היקרה ביותר. המחיר נקבע לפי פרמטרים כמו גודל האתר, מורכבות החלקים שמרכיבים אותו, עיצוב מקורי וייחודי, תכנות ברמה גבוהה, תמיכה לאחר בניית האתר ועוד.


לסיכום על מנת לבנות אתר אינטרנט ברמה גבוהה שימשוך לקוחות ויהיה אתר מוצלח חובה לשמור על מספר עקרונות. בראש ובראשונה חשוב לדעת לאפיין איזה מין אתר אתם צריכים ומה אתם מעוניינים שהמבקרים באתר יעשו באתר. . דבר  שני בבניית חנות וירטואלית או בניית אתר לעסקים יש להקפיד על סטנדרטים טובים ולעבוד בשיתוף פעולה עם החברה שבונה אתרים לאתר שלכם.

bottom of page