top of page

בניית אתר לעסקים - איזה סוגי אתרים קיימים?

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




כפי שכולנו יודעים, בניית אתר לעסקים במציאות הווירטואלית של היום היא מזמן לא פריווילגיה, היא חובה עבור כל עסק שרוצה לגדול ולהתפתח. בניית אתרים לעסק פותחת אותו לקהל יעד גדול אך ממוקד, מראה נוכחות במדיה המודרנית ומציעה הזדמנויות חדשות לעסק. אילו סוגי אתרים לעסקים קיימים?


אתר תדמית ואתר תוכן

אתר תדמית הוא האתר הבסיסי שכל חברה חייבת להחזיק בו. אתר התדמית מציג את העסק, את המוצרים/שירותים שהוא מציע וכמובן מעודד יצירת קשר עם החברה, הרשמה לרשימת תפוצה וכן הלאה. אתר תוכן הם אתרים גדולים יותר המציגים מידע בנושא מסוים לגולשים. אתרים אלו מושכים גולשים המתעניינים בתחום וכך ניתן לשווק ולקדם את החברה מאחורי האתר.


חנות וירטואלית

חנות וירטואלית היא הצורה המורכבת ביותר של בניית אתרים לעסק , היא מאפשרת רכישה מקוונת של מוצרים דרך מערכת רכישה. בעזרת אתר החנות יכול הגולש לרכוש את המוצרים באתר מבלי להגיע לחנות פיסית, בנוחות ופרטיות. אתר חנות מתאים לעסקים שמוכרים מוצרים מכל סוג. אתר זה יכלול בנוסף לקטגוריות מוצרים גם מערכת בילינג, מערכת אבטחה, חיפוש בתוך האתר, מערכת ניהול משתמשים ועוד.


בניית אתר לעסקים - אתר גלריה

אתר גלריה הוא אתר שמורכב ברובו מתמונות ו/או סרטונים. בניית אתר לעסקים לפי פורמט הגלריה מתאים להצגת תיק עבודות של מעצבים, אומנים, צלמים וכדומה או כאתר לקולקציה ספציפית למשל של חברת מטבחים, ריהוט, רכב ועוד. אתר הגלריה מורכב מדף בית, דף אודות ויצירת קשר, אליהם מתווספים דפי התמונות/סרטונים המחולקים לקטגוריות או בדף אחד בו מוצגים כל התמונות/סרטונים בהתאם להיקף החומר הקיים.


בניית אתרים לעסק - מיני-סייט

מיני סייט הוא אתר קטן המכיל בין עמוד אחד לחמישה עמודים. מיני סייט מתאים לעסקים מתחילים שרוצים אתר קטן ולא יקר, כאתר זמני לקמפיין פרסומי למשל, כאתר תמיכה לאתר הבית של החברה, אתרים המוקדשים למוצר ספציפי וכדומה.


לסיכום ישנם מגוון רחב של סוגי אתרים לאינטרנט. בתור בעלי האתר אתם צריכים להגדיר איזו בניית אתר לעסקים אתם צריכים ולפעול ביחד עם חברה של בניית אתרים על מנת להגשים את המטרה. בין אם זה בניית אתר לעסקים או בניית חנות וירטואלית.

bottom of page