top of page

בניית אתר מכירות באינטרנט – הכלים הנכונים שיבטיחו לכם אתר יעיל ושירותי

עודכן: 1 במרץ 2019






דמיינו לעצמכם חנות, שתוכלו להיות בה, כבעליה, בכל רגע נתון ולהגיע אליה מכל מקום. חנות שבלחיצת כפתור אחת פשוטה תאפשר לרכוש את המוצר שלכם, ומבלי לצאת מהבית. חנות שאין בה מוכרים, לא צריך לשלם על שכירות, חשמל, מיסים שונים. חנות שאפשר למכור בה כמה מוצרים שרוצים ובסוגים שונים. אז מסתבר שזה איננו בגדר חלום בלבד. חנות וירטואלית הינה כלי טכנולוגי מיוחד, המאפשר לכם ליצור חנות כאתר אינטרנט, שדרכו מתבצעת רכישה של מוצרים, המוצעים למכירה. איך עושים את זה נכון ולמה חשוב להתייחס כדי להבטיח את הצלחתה של החנות? על כך, בכתבה הבאה.


הפתעה טכנולוגית ככלי שימושי ויעיל במיוחד בבניית אתר מכירות

כל בעל עסק מעוניין להרוויח וכמה שיותר. בניית חנות באינטרנט הינה אחת הדרכים החדשניות היעילות במיוחד על מנת לחשוף מוצרים לכמה שיותר לקוחות ולאפשר קנייה בטוחה, קלה ונוחה. ניתן למצוא ברחבי האינטרנט אינספור של חנויות וירטואליות, המציעות למכירה מוצרים מסוגים שונים. העובדה כי בניית חנות באינטרנט דורשת השקעה כספית מינימאלית, בהשוואה לחנות ממשית, הופכת את האפשרות הזו לכלי שימושי, בו בוחרים בעלי עסק רבים. אולם, חשוב לקחת בחשבון כי בניית חנות באינטרנט חשוב שתתייחס לכמה פרמטרים שונים על מנת למשוך כמה שיותר לקוחות חדשים, ובמקביל להבטיח את חזרתם של לקוחות קיימים. וכשמדובר בלקוחות הישראלים, הדבר איננו פשוט ובהחלט מאתגר.


אז איך עושים את זה נכון

בניית חנות באינטרנט, חשוב תחילה שתתבצע על ידי אנשי מקצוע בעלי מיומנות והכשרה מתאימה, כאלה המכירים היטב את תחום המסחר ויכולים ליישם את הכלים האינטרנטיים השונים. במסגרת בניית חנות באינטרנט חשוב להבטיח איתור קל ונוח של המוצר, המוצע למכירה וכן התמצאות פשוטה ברחבי האתר. תהליך בניית חנות באינטרנט חשוב שיתייחס לפרמטרים אלה כדי למשוך כמה שיותר לקוחות ולשמור על אלה הקיימים. בעוד שאתרי אינטרנט אינם דורשים תחזוקה שוטפת בדרך כלל, חנות וירטואלית דורשת ניהול, מעקב אחר מוצרים, בדיקת הזמנות, מעקב אחר מלאים וכדומה. בניית חנות באינטרנט, המאפשרת עבור בעל החנות לבצע זאת באופן נכון, תוך שמירה על קשר רציף עם לקוחותיו, מאפשרת ליהנות מחנות אינטרנט יעילה ורווחית יותר. במסגרת בניית חנות באינטרנט, חשוב ליצור מערכת ניהול תוכן המספקת עבור בעל האתר והחנות את כל הכלים הנדרשים לו על מנת לבצע מעקבים אלה ולבחון את יעילותה של החנות באופן שוטף. בחינה זו תאפשר התנהלות נכונה יותר, שבעתיד תקטין את הוצאות התפעול, ובמקביל תביא לרווחים גבוהים יותר.


כדאי או לא כדאי לבנות אתר מכירות

נכון, בניית חנות וירטואלית איננה תהליך פשוט. גם תפעולה של החנות דורש תשומת לב רבה ורמת מקצועיות גבוהה. ולכן, הגדרת הרעיון המרכזי, על פיו תפעל החנות, יצירת קשר עם ספקים שונים, לרבות חברות המתמחות בתחום בניית חנות באינטרנט, כל אלה יכולים לעזור לכם לעשות את זה נכון, תוך ניצול יתרונותיה הרבים של המדיה.

מצד שני תחשבו על מצב שבו יש לכם כבר חנות וקיים לכם במלאי ציוד ומוצרים רבים שאתם פשוט לא מצליחים למכור או לחדוף קדימה, כמה קל ופשוט לפרסם את המוצרים הללו באתר חנות ולמכור ולהפטר ממלאים ישנים ולהמיר אותם לכסף ולהכנסות.

אנחנו במאיה ויז'ן מלווים את הלקוח בכל צעדיו ועוזרים לו למתג את אתר החנות אונליין שלו ממש כמו שממתגים חנויות אמיתיות אבל הכל למעה קורה בעולם הוירטואלי.

bottom of page