top of page

בניית אתר מכירות , לקנות או לשכור אתר?

עודכן: 1 במרץ 2019




בניית אתר מכירות באינטרנט היא פעולה בעלת חשיבות רבה. פתיחת אתר מכירות לחברה שלנו דומה להקמת חנות לכל דבר. בשני המקרים מדובר בהוצאה כספית התחלתית, אותה אנו משקיעים, על מנת לגרוף רווחים בעתיד. בשל העובדה הזו, בניית אתר מכירות באינטרנט היא לא פעולה אשר יכולה להתבצע כלאחר יד. בבואנו להקים אתר מכירות כזה או אחר, עלינו לחשוב על כל הדרכים באמצעותן אתר זה יהיה משתלם עבורנו בעתיד.


אחת ההחלטות החשובות ביותר בהקמת אתר מכירות, היא הבחירה בין רכישת אתר, לבין השכרת אתר קיים. לכל אחת משתי האפשרויות הללו יתרונות וחסרונות משלה. רכישת אתר מכירות משלנו היא לכאורה ההחלטה המועדפת.


באמצעות רכישת אתר מכירות, אנו יכולים לבנות לעצמנו אתר האתר המושלם עבורנו, אשר יעמוד בכל הדרישות אשר הצבנו. רכישת אתר אינטרנט מאפשרת לנו גמישות רבה בכל הנוגע לשליטה שלנו בעיצוב האתר. יחד עם זאת, רכישת אתר היא אחריות רצינית. בבניית אתר משלנו, אנו לוקחים סיכון. על מנת לקדם אתר חדש, יש צורך בעבודה רבה בכל הנוגע לפרסום. עבודה זו דורשת מאיתנו זמן וכסף רב.


השכרת אתר מכירות

אפשרות נוספת אשר עומדת בידינו היא השכרת אתר מכירות קיים. בימינו קיימות חברות אשר מציעות מבחר של חנויות אונלייןבנוייות מראש בתחומים שונים. היתרון בהשכרת אתר מכירות הוא בעובדה שאנו עושים שימוש בפורמט קיים, אשר הוכיח את עצמו. כמו כן, אין צורך בשעות רבות של תכנות ועיצוב של האתר שלנו מן היסוד. נוסף על כך, אתר מכירות להשכרה הוא פעמים רבות אתר אשר עולה במהירות במנועי חיפוש שונים. יחד עם זאת, השכרת אתר מכירות פוגעת במידה רבה בחופש שלנו בנוגע לעיצוב האתר ולאופיו.


מאיה ויז'ן מתמחה בהקמת אתרים-עיצוב אתרים ובניית חנות אונליין . אנו נותנים את  אפשרות הבחירה ללקוחות שלנו ובונים חנות לכל תקציב

אנו נלווה אתכם מההקמה עד אשר תתחילו למכור

bottom of page