top of page

בניית אתר מכירות מוצלח – איך עושים את זה?

עודכן: 1 במרץ 2019




רשת האינטרנט הכניסה חידושים רבים ומגוונים לחיינו. אנחנו אפילו יכולים לרכוש מוצרים ושירותים, כמעט מכל סוג שהוא, מבלי לצאת מהבית. בעלי חברות ועסקים רבים הבינו את הפוטנציאל הרב של בניית אתר מכירות, ומציעים לקהל הגולשים מגוון מוצרים ושירותים לרכישה, בלחיצת כפתור.

בניית אתר מכירות מצריכה מומחיות מקצועית בתחום בניית אתרים ואתרי מסחר אלקטרוני בפרט. מדובר בתהליך מורכב ביותר, ולכן בניית אתר מכירות חשוב כי תעשה על ידי חברה מקצועית ולא חובבנית, כך שהתוצאה הסופית תהיה אתר מעוצב, נוח ובטוח לגלישה ולרכישה.


בניית אתר מכירות – כמה טיפים חשובים

על מנת שאתר מכירות יצליח, חשוב מאוד להתייחס לכמה דברים:

  • קיימים סוגים רבים של אתרי מכירות. על חברת בניית אתר מכירות להתאים את האתר, עיצובו, המבנה שלו ואופציות השימוש בו ספציפית לצורכי הלקוח ובית העסק. על החברה לערוך סקר שוק באותו התחום, ללמוד את העסק בצורה מקיפה, להגדיר את קהל היעד של האתר וכדומה. בניית אתר מכירות בהתאמה אישית, תסייע לממש את מטרות הקמת האתר ולהביא להצלחתו.

  • אתר מכירות חייב לשדר אמינות ורצינות, ולשני ערכים אלה יש להתייחס בכל שלבי בניית אתר מכירות. מידע מפורט לגבי השירותים הניתנים באתר ואפשרויות הרכישה, מה קורה אם לקוח רוצה לבטל עסקה? מערכת אבטחה ראויה לאתר ועוד, כל אלה ייצרו אצל הגולש את הרושם, כי מדובר באתר מכירות אמין ושיש על מי לסמוך.

  • עיצוב האתר ונוחות השימוש בו הם חלק בלתי נפרד וחשוב מאוד מתהליך בניית אתר מכירות. חשוב כי האתר יהיה מעוצב בצורה נקייה ואסתטית, שלא יהיה ראוותני מדי או עמוס מדי ולמעשה עיצובו ישדר רצינות ויוקרה. מומלץ לשלב באתר תפריטי ניווט ידידותיים למשתמש ונוחים, המפנים את הגולש אל הקטגוריות ותת הקטגוריות הרלוונטיות. ככל שהאתר יהיה פשוט ונוח לגלישה והתמצאות, כך גדל הסיכוי שהגולש אכן יבצע רכישה.

  • כאמור, קיימים מגוון אתרי מכירות ברחבי הרשת. מה מייחד את האתר שלך? איך ניתן למקם את האתר שלך מעל האתרים האחרים? על מנת להשיג מטרות אלה, תהליך בניית אתר מכירות צריך לכלול מהלכים שיווקים ופרסומים שונים וכמובן קידום האתר בצורה אפקטיבית והתאמתו בצורה מיטבית לקהל הצרכנים הפוטנציאלי, על ידי בחינת פעילותו ופעילות אתרים אחרים בתחום.

  • ככל שמערכת הניהול של האתר תהיה חכמה יותר, כך הצלחת האתר תהיה גבוהה יותר. בניית אתר מכירות מוצלח תציע מערכת ניהול חכמה בעלת מגוון אפשרויות, כגון: מכירות באמצעות כרטיס אשראי או טלפון, מכירות קבוצתיות ופומביות, מועדון לקוחות והטבות, מגוון מוצרים ייחודיים או משלימים וכדומה. בנוסף, בניית אתר מכירות עם מערכת ניהול חכמה צריכה לכלול הוראות ברורות ומובנות לגבי אפשרויות הרכישה השונות וביצוען.

bottom of page