top of page

בניית אתר מכירות מנצח ומכניס

עודכן: 28 בפבר׳ 2019





חשוב להבין שבניית אתר מכירות הוא תהליך שיכול לקבוע ולהשפיע על עתיד העסק שלכם ועל הצלחתו!

ההבדל בין הצלחה מסחררת וכשלון מוחץ הוא קו מאוד דק, ולרוב הוא מתחיל בבחירת האדריכל שיבנה לכם את האתר, ואדריכל זה הוא כמובן חברת לבניית אתרים, כמו שלא תקחו קבלן לא מוסמך או עם נסיון מועט לבניית גשר או אפילו בניית ביתכם, כל לא תעסיקו חברה לבניית אתרים שלא בנתה אתר מכירות מעולם, או אפילו בעלת נסיון באתרי תדמית ובכל זאת לא בנתה אתר מכירות מעולם, אי אפשר להשוות בין תהליך בניית אתר מכירות ואתר תדמית, אלה שני תהליכים נפרדים לגמרי, חשוב שגם בתהליך של בניית אתר מכירות תבדקו את תיק העבודות של החברה אותה אתם בוחרים לפרויקט, חשוב שתראו את הקו העיצובי אותה החברה מציגה, ואת ה FLOWבאתר עצמו, האם קל ונח לרכוש מוצרים, האם עמוד הסליקה נח ונגיש וקצר.


אתר מכירות הוא אתר אשר אליו נכנס הגולש על מנת לרכוש דבר מה. לעיתים, כוונת הגולש המגיע לאתר מכירות היא אינה רכישה, ותפקידו של האתר הוא לגרום לגולש להבין כי כדאי לו לרכוש מוצרים מאתר זה. שם נוסף מוכר לאתר מכירות הוא חנות אינטרנט, והוא דומה בעיצוב ובמהות לחנויות של ימינו. אתר מכירות מנצח חייב להקרין רצינות ואמינות על מנת לגרום לגולשים לרצות לרכוש מבין מוצריו.


מה הם המאפיינים העיקריים של אתר מכירות מנצח?

ישנם מספר מאפיינים עיקריים של אתר מכירות מנצח:

  • אתרי מכירה מצליחים מציגים יתרון בולט בתחומם בדמות מוצרים אשר לא ניתן להשיג במקומות אחרים, מחירים נמוכים בצורה משמעותית ביחס למחירים אחרים ברשת, מותגים אשר ניתן לרכוש רק בחו"ל ועוד.

  • אתרי מכירות מצליחים בנויים באמצעות מערכת ניהול חכמה אשר מאפשרת להציע שלל אופציות נוספות על מנת להגדיל את הקניה, למשל: מוצרים משלימים, מוצרים חלופיים, תוספות וביטוחים למוצר שכבר נרכש.

  • לרוב, מושקעים זמן וכסף רב על מנת לקדם ולפרסם אתרי מכירות אלו, ועל מנת להגביר את החשיפה ולקרוא לגולשים לגשת לאתר.

  • אתרי מכירות מוצלחים לרוב מציעים אפשרויות קניה בדרכים שונות כמו: כרטיסי אשראי, הזמנה טלפונית, צ'ק וכו'.


פרמטרים לאתר מכירות מנצח

על מנת ליצור אתר מכירות מנצח חשוב להקפיד על כמה פרמטרים חשובים:

  • האתר חייב להיות נגיש ונוח למשתמש, על הממשק להיות פשוט וברור, ואפשרות הרכישה צריכה להיות מוצבת באופן בולט באתר.

  • זמן הטעינה של האתר צריך להיות קצר מאחר והגולשים מאבדים סבלנות מהר, וחבל לאבד כמה קונים פוטנציאליים שאיבדו את הסבלנות בזמן שהאתר נטען.

  • על החנות להיות מקודמת בתחומים בה היא עוסקת על מנת להגיע בקלות לקהל היעד.

bottom of page