top of page

בניית אתר תדמית

עודכן: 1 במרץ 2019




בניית אתר תדמית היא חובה לכל אדם העוסק במקצוע חופשי, ברפואה אלטרנטיבית, בקידום רעיונות ומטרות טובות. צלמים, תקליטנים, מעצבי תפאורות, מעצבי שיער, מאפרים, ועוד ועוד נותני שירות בתחומים רבים ומגוונים חייבים אתר תדמיתי שאליו יוכלו המתעניינים לפנות.

גם מי שמקבל עליכם המלצה מחבר יחפש אתכם בגוגל וכדאי שתציגו לו אתר ידידותי ונכון בו אתם משווקים את תדמיתכם, נותנים דוגמאות מתיקי העבודות שלכם, ומפרטים את כל השירותים שאתם נותנים ובאילו אזורים.


בניית אתר תדמיתי – צעדים ראשונים:

עוד לפני שאתם שוכרים חברה לבניית האתר התדמיתי שלכם, כדאי לכם להכין את הדברים הבאים:

בחירת שם האתר שלכם וכאן כדאי להתייעץ עם מקדמי אתרים לפני קניית שם הדומיין.

אספו תמונות של המוצרים או השירותים אותם אתם מציעים. שווה לכם להשקיע בצילום מקצועי מאחר והגולשים בדרך כלל מחליטים על פי התמונות המוצגות.

אספו המלצות מלקוחות קיימים וסרקו כל כתבה עיתונאית שאי פעם נכתבה עליכם.

מצאו כמה אתרים מובילים בתחום שלכם ובדקו אם תוכלו להחליף איתם קישורים.


בניית אתר תדמית – עיצוב

עיצוב נכון והולם יכול לעשות את ההבדל בין בניית אתר תדמית שישרת אתכם בהעברת המסר, לבין גולשים שמגיעים אליכם וישר יוצאים מהאתר שלכם. המטרה שלכם היא להשאיר את הגולש לעוד כמה דקות, לגרום לו לדפדף בין הדפים ולקרוא עליכם קצת יותר. שווה להשקיע בעיצוב ייחודי ע"י מקצוענים שיודעים מה מתאים לכם. התדמית שלכם חשובה כאן בכל אספקט מבחירת הצבעים, עיצוב הלוגו, וכל כפתור ניווט שיהיה באתר.

הנקודות הבאות חשובות במיוחד לנוחות הקריאה לגולש: עיצוב נקי חלק וברור, שימוש בפונטים קריאים וזמינים לכל גולש (ישנם פונטים יפים מאוד שאינם זמינים לכל משתמש), ניווט ברור ומזמין בין דפי האתר, שימוש בתמונות טובות, ברורות ויפות.


בניית אתר תדמית – תוכן

כתיבת תוכן הינה אספקט נוסף חשוב מאוד בבניית התדמית שלכם. האתר שלכם צריך להיות כתוב בצורה מקצועית ללא שגיאות כתיב או שימוש בסלנג. איכות הכתיבה גם משפיעה על מיקום האתר בתוצאות מנועי החיפוש לאורך זמן ולכן כדאי לכם ללמוד מראש איך לכתוב בצורה נכונה כך שכל מאמר יעזור לכם לקידום האתר במילות החיפוש הנכונות לכם.

שווה מאוד לקבל ייעוץ בבחירת מילות המפתח בהן תשתמשו ואתן תדגישו באתר שלכם.


בניית אתר תדמית - שיווק

שיווק האתר שלכם יכול להתבצע במגוון דרכים, היום בניית האתר כוללת בתוכה כפתורים לשיתוף במדיות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק. דרך נוספת לגרום לגולשים להתחבר אליכם היא ניהול פורום או באתר שלכם או באחד מאתרי הפורומים המובילים. כדאי לכם לבנות רשימת תפוצה שאותה תעדכנו במבצעים חדשים או בשירותים חדשים שאותם תרצו להגיש. חברת מאיה ויז'ן תיתן לכם מערכת לניהול מיילים מתקדמת. נושא נוסף שכדאי לשקול מראש הוא מקום באתר שבו תוכלו להציע קישורים לאתרים אחרים על בסיס שיתופי פעולה.

bottom of page