top of page

בניית אתר תדמית- הרושם הראשוני של העסק שלכם

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




אתר תדמית באינטרנט הוא כרטיס העסק שלכם. אתר תדמיתי טוב יגרום ללקוחות שמתעניינים במוצר או השירות שאתם מציעים להפוך ללקוחות שלכם. הוא משמש בין היתר גם כערוץ שיווק ומקום להציג את כל מה שחדש בעסק שלכם.


אתר תדמית שיעשה רושם ראשוני טוב יגרום לעסק שלכם לפרוח. בנייה של אתר תדמית טוב מתאפיינת בעיצוב מרשים.ננסה להעביר את הכללים לעיצוב מנצח, אולם חשוב להבין שלכל אתר יהיה עיצוב שונה בהתאם למסר העיקרי או המטרה העיקרית שלשמה נבנה האתר.


עיצוב אתר תדמית חייב להיות מקצועי ולשדר אמינות. דף הבית של האתר הוא הדף החשוב ביותר מרגע שגולש נכנס לאתר שלכם כבר מהרגע הראשון הוא מקבל מסרים תת-הכרתיים לגבי העסק שלכם. אתר שיעוצב בצורה חובבנית יבריח את הלקוח והוא יעבור אל המתחרים שלכם. הכותרות הראשיות של האתר והניווט הפשוט הם חלק אינטגרלי מעיצוב נכון של אתר תדמית טוב.


בבואנו לבנות אתר חדש עומדים בפנינו שתי אפשרויות, אנו יכולים להשתמש בתבניות שהם בנויות מראש ולהתאים את הקונספט של האתר בהתאם או לחילופין ליצור עיצוב מקורי וחדש. אז מה עדיף? ובכן אין תשובה חד משמעית לשאלה זו, באופן כללי אתר בעיצוב אישי יהיה עדיף ברוב המקרים אולם גם ההוצאות יהיו גבוהות מעט יותר מהתאמה של אתר לתבנית קיימת. לחברות מבוססות שנמצאות שנים בתחום ורואות במדיה האינטרנטית מנוף שיווק חשוב אמליץ להשקיע מעט יותר זמן וכסף באתר שהוא ייחודי לצרכי העסק. לעסקים חדשים או אם במידה והתבנית מתאימה לצרכי העסק שלכם  האופציה השניה יכולה להיות טובה מאוד אף היא. ובנוסף תוכלו לחסוך כסף כיוון שהעלויות הם בדרך כלל נמוכות יותר.


לסיכום הקמתו של אתר תדמית ובעיקר שלב העיצוב והאיפיון של האתר הינו שלב חשוב מאין כמוהו לאחר מכן תצטרכו לקדם את האתר במנועי חיפוש בין אם זה על ידי קידום אורגאני או שיווק על ידי מודעות ממומנות שילוב של שני הפרמטרים האלה יביא את הגולשים לאתר מעוצב קריא עם מסר ברור ולשדרג את העסק שלכם כך שהוא ישגשג ויפרח.

bottom of page