top of page

בניית אתר תדמית – כדי להציג אתכם נכון

עודכן: 1 במרץ 2019




בעבר בעלי עסקים או חברות היו מציגים את כרטיס הביקור שלהם, כדי לחשוף את העסק בבעלותם או החברה שלהם. כרטיס זה כלל מידע חשוב ושימושי בנוגע לחברה או לעסק והיווה אמצעי לאפשר את הקשר עם לקוחות פוטנציאליים, ספקים או גורמים שונים, מולם תתבצע העבודה. היום, בעידן האינטרנט, כרטיסי הביקור כמעט ואינם בשימוש, ובמקומם ניתן למצוא את אתרי התדמית, המשמשים הם עצמם כמעין כרטיס ביקור, המציג את העסק, החברה או המוצר. בניית אתר תדמית יכולה למשוך אל העסק לקוחות רבים. בניית אתר תדמית באופן הנכון, יכול להביא להצלחתו של העסק ולשגשוגו ולאורך זמן.


מדוע זה כל כך כדאי

שלא כמו עיצוב כרטיסי ביקור, בניית אתר תדמית יכולה לעשות שימוש בפלאי הטכנולוגיה וליישם את הכלים השונים באתר על מנת להפכו לאטרקטיבי ומעניין יותר. חשוב לזכור כי בניית אתר תדמית הינה חלק מתהליך מרכזי בהגדרתו של העסק והגדרתו של קהל היעד. בניית אתר תדמית, תוך אפיון נכון של הלקוח ושל המוצר, העסק או החברה המוצגים בו, הינה זו שתקבע, בסופו של דבר, את יעילותו של האתר ומידת הצלחתו. בניית אתר תדמית איננה כרוכה בעלויות גבוהות כל כך. אין צורך בתפעול האתר או עריכת שינויים רבים בו. משהסתיים תהליך בניית אתר תדמית, כל שנותר לעשות הוא רק לשנות או לגוון מעת לעת את תכני האתר, וללא הצורך בשינויים עיצובים או טכניים שונים. אולם, באמצעות שימוש בעזרים טכנולוגיים שונים, ובהתאם לצרכיו של בעל האתר, ניתן לאפשר הכנסת שינויים וחידושים באתר, במסגרת בניית אתר תדמית, אותם ניתן יהיה לבצע לאורך זמן.


עיצוב ותכנות במסגרת בניית אתר תדמית

אחד ההבדלים הבולטים בין אתר אחד למשנהו הוא עיצובו של האתר. במסגרת בניית אתר תדמית, חשוב לבחור את העיצוב הנכון, כזה המשקף באופן מדויק את החברה, העסק או המוצר המוצג בו וכזה המעביר את המסר המתבקש. בניית אתר תדמית, תוך התייחסות לשינויים עיצוביים נדרשים במשך הזמן ובמקביל הגדרת קו עיצובי, המשקף את רעיונותיו הכלליים של האתר, יכולה להבטיח תנועה רבה יותר של גולשים ועניין רב יותר באתר. גם התכנות, במסגרת בניית אתר תדמית, בעל חשיבות רבה. שימוש בפונקציות שונות, ההופכות את העדכון באתר ליעיל יותר ואת הגלישה בו למהנה ומהירה יותר, תאפשר לקבל אתר מתאים ויעיל. חשוב לזכור שקיימים אתרי אינטרנט רבים ובמגוון של תחומים שונים. התחרות על לכידת תשומת ליבו של הגולש גדולה במיוחד. עיצוב נכון, תכנות נכון ואפיון מטרותיו של האתר וכן קהל היעד, יבטיחו יצירת אתר תדמיתי מתאים, המושך אליו גולשים רבים.


אנחנו במאיה ויז'ן נותנים לבעל האתר בסוף התהליך מערכת ניהול תוכן חכמה אשר מאפשרת לו לבצע שינויים באתר בכל התכנים ללא בגבלה וללא תשלום נוסף, קחו למשל את נושא כרטיסי הביקור שפעם הדפסנו כל שינוי טלפון קטן היה דורש מאיתנו להדפיס הכל מחדש ולהוציא מאות שקלים כל כך, היום אנחנו יכולים לשנות ולהציג אפילו וישאו או גלריות מרובות תמונות ללא שום קושי.

bottom of page