top of page

בניית אתרי לקוח גינדישופ

עודכן: 1 במרץ 2019

גינדי שופ

בניית אתר מסחר היא עבודה שלא ניתנת להערכה מדויקת מראש, זה נכון שאנחנו בכל אתר יושבים עם הלקוח ומאפיינים את הדרישות בצורה מאוד מפורטת ו,לאחר מכן מספקים ללקוח אפיון מפורט מאוד בהתאם לדרישותיו כך שיוכל לוודא בסוף תהליך הבנייה כי אכן קיבל לידיו מוצר העומד בציפיותיו.

באתרי מסחר לרוב לאחר מסירת האתר ללקוח צצות ועולות דרישות שונות לשיפור מערכת הניהול באתר והתאמתה לצרכים בשטח אשר מוכתבים מהעבודה היום יומית עם מגוון מוצרים וספקים שונים.

אכן נסיונינו מלמד שעלינו להיות קשובים לצרכי הלקוח ולאפשר למערכת גמישות בפיתוח מאפיינים חדשים.

מאיה ויז'ן מפורסמת ברבים כחברה לבניית אתרים, ואכן אנחנו מתמחים בבניית אתרי מסחר, אתרי מכירות וכן אתרי תדמית, אך אנחנו גם משתייכים לנישת חברות פיתוח תוכנה, או כפי שידוע כבית תוכנה, בידינו הידע הכלים והנסיון הרבים של עבודה ופיתוח של אתרים רבים אשר הביאו לידי ביטוי פעמים רבות את יכולות החשיבה מחוץ לקופסא ויכולות הפיתוח בכל הקשור להתאמת האתרים ומערכות הניהול לצרכי הלקוח ככפפה ליד.

אתר גינדישופ הוא ללא ספק אתר מכירות ברמה גבוה מאוד המשלב יכולות ניהול תוכן ומערכת מכירות ברמה הגבוה ביותר הקיימים בשוק בניית האתרים, אתר גינדישופ נמצא בחזית יכולת ופונקציונאליות אתרי המסחר הקיימים בארץ וממשיך באופן תמידי להיות תחת פיתוח המערכות המנהלות אותו, כולל יכולות הרשאות משתמשים, סטטיסטיקות, ניהול ספקים, ניהול מוצרים, וכן הלאה.

אנחנו מאמינים שכל לקוח אשר יוכל להתרשם מיכלותיה של מערכת ניהול זו יבין את הכח בטמון במסחר אלקטרוני בעולם האינטרנט.

נשמח להציג גם לכן את המערכות המצוינות שלנו – צרו קשר ותאמו עוד היום פגישה.

bottom of page