top of page

בניית אתרי מכירות בעידן החדש

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




בשנים האחרונות אנו עדים לצמיחה מטאורית במסחר האלקטרוני. הביקוש עבור אתרי מכירות  ובניית אתרי מכירות עלה במאות אחוזים. אתרים אשר תפקידם להתמקד במכירות דורשים מהפתחים ידע רב והבנה של תהליכי הקניה ברשת האינטרנט. כמו כן לכל לקוח יש דרישות שונות לכן חשוב לעשות סקר מקיף על החברה ועל המוצרים, מתחרים ועוד.


 כל אתר מכירות הוא שונה מאתרים אחרים אולם ישנם כמה קווי יסוד שהינם הכרחיים לכל אתר מכירות שלם הצלחה של האתר. הדבר בחשוב ביותר הוא  נגישות  של האתר בעבור הגולשים וכמובן נוחות השימוש באתר שלכם. אתר מכירות שישדר ללקוחות אמינות ורצינות כגון פרטים מזהים על העסק יכול למכור ביתר קלות ולהיחשף לכמות גדולה יותר של מבקרים.


הגורם השני שחשוב מאוד הוא מיתוש של בניית אתרים לעסקים אל מול אתרים אחרים. את המיתוג ניתן לעשות על ידי לוגו או עיצוב ייחודי. בנוסף קמפיינים פרסומיים יכולים לעזור לרכוש את הלקוחות הראשונים שלכם ולמנף את העסק למקומות גבוהים. אחד מהגורמים הכי חשובים בהצלחתה של חנות וירטואלית הוא יחס ההמרה דהיינו  אחוז הקונים ביחס למבקרים באתר. ניתן להעלות את היחס על ידי ניתוח דוחות סטטיסטים ושינוי בהתאם לדוחות . כל שיפור בין אם זה באתר עצמו או בצינורות השיווק או הפרסום יביא לעלייה נוספת.


מערכת  ניהול אתר היא חשובה מאוד אף היא. חשוב שהמערכת תהיה יעילה נוחה וקלה לתפעול של כל אדם מן המניין. כך כל בעל עסק יוכל לבצע שינוים בעצמו באתר שלו ללא התערבות של מפתחי אתרים.

חברת מאיה ויז'ן  היא חברת בניית אתרים מתקדמת בתחומה. החברה מציעה את כל סוגי האתרים לרבות  אתרי תדמית \ חנות וירטואלית \ אתר מכירות \ בניית אתרים לעסקים

בנוסף המתחים שלנו מתמחים בנייה של אתרים מיוחדים שדורשים תכנות ופיתוח.

bottom of page