top of page

בניית אתרי מכירות מצליח

עודכן: 1 במרץ 2019




אתר מכירות יכול לייצר עסק רווחי לאורך זמן. כמו בנייה של כל נקודת מכירה, אתר מסחרי דורש הבנה, תכנון ותחזוקה בצורה שטפת ומקצועית כדי להצליח. כמובן, הדבר החשוב ביותר הוא המוצר עצמו, מוצר טוב יכול להסתדר עם אתר מכירות בינוני, אבל לא לאורך זמן.

מכירת המוצר שלכם יכולה להיות קלה יותר דרך האינטרנט המאפשר יכולת מיקוד גבוהה כדי להגיע אל קהל היעד שלכם. מאחר וישנה השקעה בהגעה אל קהל היעד כדאי ומומלץ לכם להשקיע באתר מכירות שבו הלקוח נהנה, מנווט בקלות ותהליך הרכישה הינו ברור וקצר.


בניית אתר מכירות

בניית אתרי מכירות דורשת תכנון הלוקח בחשבון מאגרי מידע רבים שיפעלו בעת ובעונה אחת וחיבורם אל ממשקי ניהול קלים להבנה ולתפעול. האתר חייב להיות מאובטח יותר מאתר תדמית למשל, וחייב להשתמש בשירותי אירוח ייעודיים. בנוסף, האתר צריך להיות בנוי לתמיכה במבצעי שיווק, הנחות לחברי מועדון ועוד, כדאי אפילו לשקול הכנה לדפים שעליהם יתקיימו שיתופי פעולה עתידיים עם אתרי מכירות של מוצרים משלימים.

חלק מבניית האתר כולל בתוכו ממשקי שירות לקוחות שיעזרו לכם לעקוב אחר הזמנות, ליצור קשר עם לקוחותיכם במידה ותרצו ושמירה רציפה עם קשר איתם. ממשק יעיל יכול לחסוך לכם זמן רב בהמשך הדרך. בנוסף, שווה לכם לעקוב אחר המכירות באתר שלכם, כדי לדעת איזה מוצרים כדאי להציג ראשונים ואיך להציע מוצרים משלימים ללקוחותיכם.


עיצוב אתר מכירות

כולנו מכירים אתרים שמציעים מוצרים מעניינים אך קשים ביותר לניווט. לקוח רגיל לא מצליח למצוא איך להוסיף לסל הקניות שלו את המוצרים בהם הוא מעוניין, תמונת המוצר אינה ברורה, או שההסברים המלווים אינם מספקים את המידע שאותו אנחנו צריכים. כך שבעיצוב אתר מסחרי צריך להשקיע חשיבה רבה גם במבנה הדפים פנימיים ולא רק בעמוד הבית של האתר. בנוסף לעיצוב דפי האתר, הוסיפו אלמנטים מן האתר למיילים שאתם שולחים ללקוחותיכם.


אתר מכירות ידידותי למוכר ולמשתמש

עיצוב נכון עם תכנות נכון חייבים לספק ממשקים נוחים לשימוש גם על ידי המוכר וגם ע"י הקונה. חווית הקנייה צריכה להיות ברורה וקלה למשתמש ביחד עם דרכים רבות ומגוונות ליצירת קשר עמכם. הטפסים שהוא יצטרך למלא צריכים להיות ברורים וכדאי להסביר בכל שלב מדוע אתם מבקשים את הפרטים הללו.

חלק מבניית אתר המכירות כוללת גם יצירת תשתית לקידום האתר ע"י פרסומות, קידום במנועי חיפוש ובמדיה החברתית. חברת מאיה ויז'ן מציעה שירותים הכוללים ייעוץ מוקדם כדי לעזור לכם לבחור את הביטויים הנכונים יותר, להחליט על מילות המפתח ומתן דגשים על כתיבת התכנים ובחירת התמונות. אתר מכירות בנוי היטב מושך אליו משתמשים שאח"כ ממליצים לחבריהם עליו. חשוב מאוד לשדר תדמית מקצועית ועדיין לוודא באופן שוטף שהאתר קל לשימוש וברור גם לגולש שלא מכיר אתכם.


הצעד הראשון להצלחה שלכם בעולם האינטרנט והמכירות מתחיל ממש כאן, מאיה ויז'ן הנה החברה המובילה בתחום בניית אתרי מכירות בישראל ומובילה את מהפכת הקניות באינטרנט, אנחנו בונים אתרי מכירות לכל סוגי החברות, כי המסחר האלקטרוני באינטרנט במגמת עליה מתמדת בשנים האחרונות, לכן אל תחכו והצטרפו גם אתם למהפכת המסחר האלקטרוני כבר היום, צרו קשר עם מאיה ויז'ן,כי הצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

bottom of page