top of page

בניית אתרי תדמית בסביבה תחרותית

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




אתר תדמיתי הוא כאמור חלון הראווה של העסק שלכם לעולם. תפקידו של האתר יהיה לשווק את העסק שלכם ולתת מענה גם ללקוחות קיימים. רשת האינטרנט היא דינמית ומשתנה, כל יום עולים לרשת מיליוני אתרים חדשים, בלוגים סרטונים ועוד. גם העסק שלכם הוא דינמי ומשתנה בהתאם ולכן על מנת למשוך לקוחות לאתר שלכם ולכן גם אתר התדמית שלכם צריך להיות דינמי .


הפתרון- מערכת ניהול תוכן לאתרי תדמית

מערכת ניהול תוכן תהיה אידיאלית עבור כל מנהל אתר שרוצה לבצע שינויים בעסק ולהקים אתר תדמית דינמי. בסביבה תחרותית של היום אתם חייבים מערכת ניהול תוכן שתעזור לכם להיות שלב מעל המתחרים שלכם.


מהי מערכת ניהול תוכן?

מערכת ניהול תוכן כגון המערכת שמציעה חברת מאיה ויז'ן. היא למעשה תוכנה שהיא גם אתר אינטרנט שנועדה לשימוש של מנהלי האתר ומשמשת כbackoffice. היתרון בשימוש במערכת כזאת הוא עצום בבניית אתר תדמית. דבר ראשון אין שום צורך בידע מוקדם במחשבים או בתכנות ולכן המערכת ניתנת לתפעול על ידי כל  אדם מהשורה.


בנוסף המערכת מאפשרת לבצע כמעט כל שינוי או הוספה שעולים על דעתכם. ניתן לשלוט בעיצוב האתר עצמו כגון להוסיף או להוריד קטגוריות ותפריטי ניווט. וכמובן ניתן לשלוט בתוכן של האתר להחליף תמונות, לשנות להוסיף טקסטים בכל דף שמתחשק לכם לערוך ולהוסיף דפים חדשים לאתר ולבצע שינויים. לדוגמא במידה ואתם משיקים מוצר או שירות חדש מערכת ניהול תוכן תאפשר לכל הגולשים לדעת על כך. אם יש לכם מבצעים עונתיים או כל דבר אחר הפיתרון האידאילי יהיה מערכת כזאת.


ישנם מספר חברות כיום שמציעות מערכות אלה בנוסף לאתר התדמית. בבואנו לבחור את החבילה המשתלמת ביותר. נרצה לבחור מערכת שתהיה מצד אחד קלה לתפעול ולהבנה ומצד שני תאפשר לשלוט בכל האספקטים של האתר עד לרמת הקוד(כותרות, META,title ,url) זהו קריטי על מנת שתוכלו לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש מערכת שלא מאפשרת שליטה על אלמנטים חשובים אלו לא תעשה את העבודה. מאיה ויז'ן מציגה מערכת לניהול תוכן ברמה המתקדמת בשוק שתאפשר לכם להיות מעל כל המתחרים שלכם.

bottom of page