top of page

בניית אתרים באינטרנט שילוב של אומנות עם קידמה טכנולוגית

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




בניית אתרים באינטרנט הפכה לאמנות בפני עצמה. בתחילת הדרך היתה בניית אתרים עניין כמעט טכני לחלוטין והעיצוב תפס מקום משני, כאשר פלאי הטכנולוגיה באותם ימים תפסו את המקום הבכיר ביותר. עם הזמן הפכה בניית אתרים לדבר שגור וכשהשגרה מתחילה לחלחל מגיע הזמן להשתנות ולהתקדם על מנת לבלוט מעבר למתחרים באותו תחום פעילות. התקדמות היא מילת המפתח בפיתוח הטכנולוגיה ואותה המילה תופסת גם לגבי תהליך של בניית אתרים .


בניית אתר מכירות כמו בניית מבנה מרשים

ארכיטקטורה היא אמנות שימושית בהגדרה שלה. אם למבנה המתוכנן אין ייעוד פרקטי הרי שלא מדובר כלל על מבנה אלא על מונומנט, פסל, אנדרטה וכיוצא באלה. מבנה חייב שיהיה לו שימוש מעשי וכך גם בניית אתר מכירות או בניית אתרים בכלל. בדומה למבנה שיש לו שימוש פרקטי הרושם אשר האתר עושה עלינו חשוב לא פחות מן השימוש שלו. כאשר אנו מביטים במבנה ייחודי בעל ארכיטקטורה מרהיבה אנו יכולים ליהנות מהאסתטיקה שלו בנוסף לשימוש של הבניין וכך הופכים מבנים שונים ליצירות אמנות בפני עצמן אשר רבים מגיעים לחזות בהם. בניית אתרים דומה לכך .

בניית אתרים – אמנות וייעוד

בניית אתרים מחייבת תשומת לב גדולה לצורה ולא רק לתוכן. חשיפה לאתר אינטרנט צריכה להשאיר את הגולש פעור פה ממש כפי שבניין מתוכנן היטב עושה זאת למתבוננים עליו. כדי להגיע לרמה זו יש לעשות שילוב בין הצד האמנותי והצד הטכני ולשלבם לכדי מכלול אחד שירשים את הגולש וישאב אותו פנימה לתוך האתר. כשזה נעשה הדרך להצלחה במכירות כבר הרבה יותר קלה .


בניית אתר מכירות מחייב שילוב בין אסתטיקה לטכנולוגיה

בניית אתר מכירות היא עבודה ייעודית – לגרום ללקוחות לרכוש מוצרים ושירותים שונים ישירות מן האתר ללא בזבוז זמן יקר והתרוצצויות. אבל מכיוון שכולם מודעים לכך יש לייחד את האתר בדרכים שונות. גישה אמנותית לעיצוב האתר בשילוב עם אפשרויות טכנולוגיות מרהיבות עשויה להפוך את האתר לייחודי ולהרשים כל לקוח פוטנציאלי .

bottom of page