top of page

בניית אתרים כיצד לבחור שם דומיין לאתר שלכם

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




עסקים רבים כיום רואים את היתרון הרב בבניית אתרים באינטרנט . אחד מהדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות כאשר אתם באים לבנות אתר חדש זה לרכוש שם דומיין.


מהו בעצם שם דומיין?

הדומיין או שם המתחם זוהי בעצם כתובת האתר שלכם לדוגמא www.buy.com. השם buy  הוא בעצם שם הדומיין, כאשר דוט קום זוהי סיומת בין-לאומית. ישנם סיומות כגון co.il  לאתרים ישראלים .gov  למשרדים ממשלתיים. ועוד מגוון סיומות אחרות.


כיצד לבחור את שם דומיין?

כאשר אנו רוצים לבחור שם דומיין ישנם מספר דברים צויים כגון אחידות בין שם העסק שלכם לבין השם של האתר אולם דבר זה לא תמיד אפשרי. בנוסף צמיד צריך לבנות אם שם הדומיין פנוי. שמות קצרים וקליטים הם תמיד עדיפים אבל יש לקחת בחשבון ששמות כאלה לא תמיד יהיו פנויים או שהם יכולים לעלות המון כסף . ניתן לבדוק זאת בקלות על ידי חיפוש בגוגל.


כיתד ניתן לבדוק אם שם הדומיין פנוי

באם אתם מחפשים דומיין עם סיומת של ישראל תוכלו לחפש באתר DTNT . באם אתם מעוניינים בדומיין עם סיומת בינלאומית אנו ממליצים לבדוק עם הדומיין פנוי באתר GODADDY.


מהם עלויות הרכישה

עלות של דומיין עם סיומת ישראלית היא בסביבות 16-20$ למשך שנה. דומיין עם סיומת בינלאומית יכול להתחיל מ11$ ומעלה. שמות דומיין נבחרים יכולים לעלות מאות ואף אלפי שקלים. לאחרונה פורסם שחברת פייסבוק רכשה דומיין בכ50$ מיליון דולר.


איך רוכשים דומיין ומי ירכוש אותו

גלישה בגוגל תציג בפניכם את החברות המובילות ברישום דומיין. אנו ממליצים לעשות את תהליך רכישת הדמויין בעצמכם מהסיבה שהדומיין הוא רכוש לכל דבר ובאם אתם פונים לחברה לבניית אתרים הדומיין בעצם רשום על שמם כך שיש סיכון שאם תפנו לחברה לא אמינה היא תשתלט לכם על שם הדומיין.

חברת מאיה ויז'ן מתמחה בבניית אתרים לכל מטרה . בניית חנות וירטואלית ובניית אתר לעסקים. אנו נשמח לענות על כל שאלה ולייעץ לכם בנושא של בניית אתרים.

bottom of page