top of page

בניית אתרים – כיצד לרכוש את אמון הגולשים

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




כולם גולשים היום באינטרנט ולפעמים נדמה שהאפשרויות הם בלתי מוגבלות אולם חשוב לדעת שכמו שגולשים מגיעים לאתר שלכם הם גם יכולים לעזוב אותו בלחיצה אחת. לכן כדאי לתפוס את תשומת לה הגולש וזאת ניתן להשיג על ידי יצירת אמון ישנם פריטים שמעוררים אמון באתר שלכם ואותם נציג לכם.


מהם פריטים מעוררי אמון?

ישנם המון דוגמאות טובות ובנוסף ישנם חברות ענק שמתמחות במתן לוגו של אמון שאותו תוכלו להציג באתר שלכם בתשלום כמובן. מהמפורסמים שבהם יש את BBB . במידה ואתם משתפים פעולה עם חברות גדולות תוכלו להציג את הלוגו שלהם . ישנם גם בארץ חברות שמתמחות כגון "אמון הציבור" במידה ואתם עובדים עם חברות משלוחים תוכלו להוסיף לוגו שלהם.


דרך נוספת ופשטוה יותר היא תצלום שלכם במקום בולט . במידה ויש לכם אתר תדמתי שנועד לשווק את עצמכם כגון שירותים שאתם מציעים הרווח שלכם יהיה כפול במקרה זה. אנשים נוטים להזדהות עם פרצופים וכך גם ירכשו את אמונכם.


באם אין לכם מה להסתיר רצוי להדגיש כמה שיותר פרטי קשר מזהים על העסק שלכם בין אם זה כתובת, טלפון, וטפסים. טופס ליצירת קשר בלבד ללא כל פרטים מזהים על החברה נחשב ברוב המקרים ללא אמין ומפוקפק אלא אם כן זהו תחום שאתם מעדיפים להישאר אנונימיים.


חשוב מאוד לא להפר זכויות יוצרים ולא להציג מצגות שווא שכן דבר זה רק יפחית את האמון של הלקוחות בכם.

לסיכום ישנם מגוון דרכים לעורר אמון של הגולשים באתר שלכם דבר זה הכרחי כיום על מנת לשרוד בשוק תחרותי כל שכן עם החשש הגובר של לקוחות מאתרים מפוקפקים.


חברת מאיה ויז'ן מתמחה בבניית אתרים לכל מטרה בניית חנות וירטואלית ובניית אתר לעסקים אנו מציעים מחירים ללא תחרות ואיכות ללא פשרות פנו אלינו עוד היום.

bottom of page