top of page

בניית אתרים מהי הנעה לפעולה?

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




בניית אתר אינטרנט דורשת מאתנו ידע והבנה בבניית אתרים. רוב האתרים ובפרט בניית אתר מכירות מטרתם היא למכור מוצר או שירות מסוים . אפשר לחלק את שירות זה לשתי חלקים: סליקה באתר עצמו מה שמאפיין בניית חנות וירטואלית או יצירת קשר ורכישת המוצר בכל דרך אחרת בין אם זה הגעה פיזית, בטלפון או צ'ק בדואר.


מה שמשותף לכל תהליך של בניית אתרים היא הנעה של הלקוח לפעולה

כל גולש שמגיע לאתר מסוים חייב לדעת מה הוא רוצה מהאתר ומה האתר רוצה ממנו?. אם אני גולש שנכנס לחנות תבלינים אונליין אני יצפה לראות תפרטי ניווט שיקלו עליי למצוא את התבלין האהוב עליי.


כיצד ניתן אם כך להניע גולש לפעולה?

ניתן לעשות זאת על ידי מאפיינים של עיצוב ושל תכנות (כגון כפתורים,jquery  )

תפריט מעוצב וקישורים שמאפשרים ללקוח לנווט בקלות בין דפי האתר הם הנעה לפעולה. באם נרצה שלקוח  גם ימלא טופס או ירכוש מוצר באתר נעשה זאת על ידי הנעה לפעולה .


באופן כללי תמיד כדאי לחשוב כמו לקוח ואז לשפר את האתר להגיע  על מנת להגיע אתו לתוצאות מקסימליות

לסיכום באם אתם מעוניינים בבניית אתר לצורך תדמיתי ומטרתו העיקרית של האתר היא ליצור רושם ולגרום ללקוח ליצור קשר אזי תרצו לשים טופס ליצירת קשר במקום בולט או לחלופין טלפון ליצירת קשר. בבניית אתר מכירות נרצה לעודד את הלקוח לרכוש אונליין צריך לעשות זאת בנחישות אך ברגישות על מנת לא להלחיץ את הלקוח יותר מידי.


חברת מאיה ויז'ן מתמחה בבניית אתרים כגון חנות וירטואלית ובניית אתר תדמיתי. היתרון שלנו על המתחרים היא איכות גבוהה ומאידך מחירים נמוכים  משמעותית מכל המתחרים.

bottom of page