top of page

בניית אתרים מהי תאימות דפדפנים

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




בעידן האינטרנט כיום גולשים הם הרבה יותר מתוחכמים מאשר בעבר. כיום אנשים גולשים באינטרנט על ידי מכשירים שונים ועל ידי דפדפנים שונים.


פעם לפני כמה שנים רוב רובם של הגולשים השתמשו בדפדפן אחד מסוג אקספלורר. כיום ישנם לפחות ארבעה או חמישה דפדפנים שביחד מהווים נתח שוק של כ40% עד 50% בין השמות היותר פופולאריים ניתן למצוא את גוגל כרום, מוזילה, סאפארי.


בבניית אתרים וכתיבת קוד האתר חשוב להבין שיש הבדל גדול בין דפדפנים. ישנם דפדפנים מסוימים שעובדים על פי תקן מסוים וישנם שמתעלמים ממנו במופגן, בנוסף יש נטייה לדפדפנים לפרש את הקוד בצורה מעת שונה כך שדפים יכולים להיראות שונה מדפדפן אחד למשנהו.


בניית אתרים מקצועית חייבת לאפשר לבעל האתר להיות זמין ונגיש לכלל הגולשים . כיום בתחום של בניית אתר לעסקים אף עסק לא יכול לוותר על לקוחות פוטנציאלים רק בגלל שהם משתמשים בדפדפן שונה. אולם לכל בעיה יש כמובן פתרון.


חברות לבניית אתרים שהם מקצועיות ידאגו לכתוב את האתר בקוד הטוב ביותר כך שהוא יותאם לפחות לשלושת הדפדפנים הגדולים בשוק. בנוסף  חברות עם ניסיון ידעו לכתוב את הקוד בצורה הטובה ביותר.

בימים אלה נכנס תקן חדש שנקרא HTML 5  שהוא יהיה התקן המוביל בשנים הבאות חברות מתקדמות מתחילות לעבוד על פי התקן כבר עכשיו. בנוסף CSS 3  תהיה תוספת משמעותית לנושא של עיצוב אתרים. חברות מקצועיות כבר מתמחות בתחום.


חברת מאיה ויז'ן היא החברה המקצועית ביותר בתחום בניית אתרים, בניית חנות וירטואלית.

bottom of page