top of page

בניית אתרים שמושכים עניין

עודכן: 28 בפבר׳ 2019




הגולש הממוצע מבלה שניות בודדות באתר לפני שהוא מחליט אם להמשיך ולחקור אותו או לעזוב אותו לטובת אתרים של המתחרים. בניית אתר מכירות או כל אתר אחר חייבת לקחת בחשבון גורמים שיעניינו את הגולש וימשכו אותו להמשיך ולגלוש באתר.


בניית אתרים לעסק - עיצוב

עיצוב הוא חלק חשוב בתהליך בניית אתרים לעסק. עיצוב משעמם, ללא מעוף ודמיון לא ישאיר גולשים באתר. מעבר לכך, בניית אתר מכירות שלא מעוצב בהתאם לתחום ולאופי של העסק עשוי להכשיל אותו. כך למשל, בניית אתר מכירות בכל צבעי הקשת, בסגנון ילדותי והיתולי למשרד רואי חשבון יבריח גולשים מיד. העיצוב משפיע גם על חווית הגולש, עיצוב צריך לתמוך בחוויה חיובית, הוא צריך להיות מזמין, פשוט ולדבר בשפה ויזואלית ברורה. אתר מבולבל, לא אחיד ואתר שהעיצוב בו לא מתאים לגלישה אינטרנטית יעשה יותר נזק מתועלת.


אינטראקטיביות

בניית אתרים לעסק שיעוררו עניין בגולש חייבת לשלב אינטראקציה. האינטרנט כבר מזמן לא רק מקור למידע ועדכונים, גולשים היום מחפשים אינטראקציה עם האתרים אליהם הם מגיעים. לראיה, אפשר להצביע על התפתחותן של הרשתות החברתיות. חשוב לערב גולשים באתר על ידי יצירת אזור אישי והרשמה לאתר, אפליקציות, קישור לרשתות חברתיות, מועדון חברים, הצעות אישיות למבצעים והנחות ועוד. הגולש צריך להרגיש שהאתר "מדבר אליו" והוא יכול לענות לו חזרה – זו מהות האינטראקציה.


בניית אתרים לעסק - תוכן

אחד הגורמים שמושכים את גולשים אל אתר ומעוררים בו עניין הוא התוכן. תוכן הוא קודם כל טקסטואלי בדמות מאמרים, כתבות, סקירות מוצרים, דעות, חדשות וחידושים וכדומה. שנית, תוכן הוא תמונות וסרטונים. גולשים רבים מעדיפים סרטונים קצרים על פני טקסטים ארוכים, סרטון מעורר עניין רב יותר מאשר תמונות או טקסטים.


לסיכום על מנת ליצור אתר אינטרנט שמושך עניין וצומת לב צריך לספק לאתר אינטראטיביות עם המשתמש צריך לספק תוכן איכותי כגון טקסטים, תמונות, ווידאו. דבר זה נכון לכל אתר באשר הוא בין אם זה בניית חנות וירטואלית או בניית אתר לעסקים. ליצור עניין ומשיכה זה הדבר החשוב ביותר בשיווק האתר.

bottom of page