top of page

בניית חנות אונליין באינטרנט

עודכן: 1 במרץ 2019




בניית חנות אונליין אינטרנטית קלה יותר מבניית חנות רגילה בעיקר מאחר ואתם לא צריכים לשלם שכירות גבוהה, ארנונה, חשבונות חשמל וכל הכרוך בקיום עסק רגיל. מצד שני, ניהול חנות אונליין דורש מכם להיות ערוכים לחנות שפתוחה 24 שעות, 7 ימים בשבוע ועד כמה שאפשר להפוך את רוב התהליך לאוטומטי, עדיין נדרש מכם לעקוב באופן רציף אחר תנועת הגולשים לאתר שלכם ולתת מענה מהיר בכל מקרה של שאלה או בעיה.


חנויות אונליין אינטרנטיות צריכות להיות מעוצבות בדיוק כמו חנויות רגילות עם מחשבה מקדימה על אווירה, על ניווט בתוך האתר, על אילו מוצרים מציגים מקדימה (דף הבית), אילו מוצרים מוצגים רק בדפים הפנימיים ואיך משאירים לקוח מתעניין כמה שיותר זמן בתוך האתר.


בניית חנות אונליין – צעדים ראשונים

היחס לבניית חנות אינטרנטית צריך להיות כמו לחנות רגילה שבה אתם קודם כל מוודאים שיש לכם מלאי מספק של המוצרים שלכם ושכולם באיכות טובה. תצטרכו לארגן מראש את אופן שילוח המוצרים ללקוחותיכם, באריזה מתאימה ובזמן סביר.


לאחר שהכנתם את המלאי והשילוח מגיע הזמן לבדוק את המערכות אותן תצטרכו כדי לנהל ביעילות רבה את האתר שלכם, את הקשר עם לקוחותיכם, מידע לגבי משלוחים, וניהול מלאי. ישנם ממשקי ניהול רבים ומגוונים שאותם תצטרכו ללמוד להכיר ולהשתמש כדי לשרת את לקוחותיכם.


לפני שאתם פונים לחברה המתמחה ביישום בניית חנות אונליין, שווה לכם להשקיע זמן, לגלוש בחנויות אינטרנטיות ולציין לעצמכם אילו מהם אתם אוהבים מבחינת עיצוב וקלות ההגעה אל המוצרים. רשמו לפניכם כמה שיותר פרטים הקשורים לעיצוב הדפים: מיקום המוצרים, תמונות מלוות, אינפורמציה לגביהם, וכמובן, איך להציג את המחיר.


בניית חנות אונליין – עיצוב

העיצוב של חנות אונליין באינטרנט חשוב ביותר כדי לעזור ללקוחות שלכם למצוא את מה שהם מעוניינים בו. חשבו על הגלישה בחנות שלכם כמו על שיטוט בחנות רגילה האם יש בלגן ומוצרים לא קשורים נמצאים אחד ליד השני, האם המוצרים מסודרים בצורה יפה על הדף עם תמונות באיכות גבוהה? האם קל למצוא את מה שאנחנו מחפשים והאם ההסברים שלכם כתובים בצורה ברורה, כך שהלקוח מבין ויודע בדיוק מה הוא מקבל ולא יהיו חילוקי דעות בהמשך הדרך.


בניית חנות אונליין – סליקה

אחד האספקטים החשובים ביותר של ניהול חנות אינטרנטית הוא המעבר לתשלום. חברת מאיה ויז'ן מציעה לכם שירות המחבר אתכם ישירות לסליקה מאובטחת של כל כרטיסי האשראי הראשיים. עיצוב דף התשלום חשוב בדיוק כמו עיצוב של כל דף אחר באתר והוא צריך לקבל תשומת לב מיוחדת. שמו טפסים למילוי ע"י הגולש קצרים וברורים. הבהירו לגולש שהוא נמצא במקום מאובטח ושכל פרטי כרטיס האשראי שלו כמו גם הזיהוי האישי שמורים ובטוחים עמכם.


בנוסף, עצבו היטב את הדף אליו מגיע הגולש לאחר שהוא ביצע את המכירה, דף זה צריך לכלול את הקבלה ואת פרטי המשלוח יחד עם מידע איך ליצור עמכם קשר בנוגע לכל שאלה או בקשה מיוחדת.

bottom of page